TUI Hotels & Resorts uvrstiti će još jedan hotel u svoj portfelj od ljeta 2017. godine: TUI Blue Jadran u Hrvatskoj. TUI Grupa time nastavlja svoju stratešku transformaciju u grupaciju hotela i krstarenja te neprestano širi svoj portfelj proizvoda ekskluzivnih za grupaciju.
Osim novih TUI Blue hotela koji će se otvoriti na Tenerifima (studeni, 2016.), u Austriji (studeni, 2016.), Njemačkoj (prosinac, 2016.) i Italiji (proljeće 2017.), prva dva takva hotela su otvorena u Turskoj u svibnju ove godine. Specifičnost TUI Blue hotela je mogućnost rezervacije i kupnje usluga ekskluzivno kroz TUI-jeve kanale prodaje. Thomas Pietzka, voditelj TUI Hotels & Resorts, je najavljujući otvaranje hotela izjavio: ''Hotelijerstvo je ključni element razvojne strategije TUI-a. Otvaranjem dodatnog novog hotela želimo pokazati da dosljedno provodimo naše ciljeve te da nastavljamo sa širenjem jedinstvene ponude za naše goste.''
Novi hotel se trenutno kompletno obnavlja i prilagođava TUI Blue konceptu. Nalazi se u uvali na Makarskoj rivijeri, u mjestu Tučepi, a u vlasništvu je grupacije Bluesun Hotels & Resorts čiji je vlasnik Jako Andabak. ''Hrvatska se razvija u sve popularnije trend odredište zbog čega mi je posebno drago da se i mi razvijamo ovdje s našim hotelskim brandom TUI Blue'' izjavio je Artur Gerber, direktor TUI Blue-a.
Ovaj hotel s četiri zvjezdice smješten je neposredno uz plažu te će imati ukupno 161 sobu s jedanaest ekskluzivnih apartmana s bazenom. Resort će imati i četiri bara te tri restorana. Kao i svi drugi TUI Blue hoteli, TUI Blue Jadran će nuditi sveobuhvatan Bluefit program – kombinacija fitnesa, prehrane i wellnessa. TUI Blue vodiči nude privatne usluge za goste te su im dostupni kao osobni stručnjaci za odmor u regiji. Novi hotel u Hrvatskoj sadržavati će i ostale TUI Blue elemente poput moderne arhitekture, autentične domaće kuhinje za uravnoteženu prehranu te dizajn s inovativnom tehnologijom. Rezervacije kreću od 29. rujna ove godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Po pitanju hotela bi na kraju moglo ispasti kao sa trgovačkim centrima u zemlji, gdje ponuda premašuje potražnju i ne prati gospodarska kretanja i trendove pa se stvori veliki nesrazmjer i velika zasićenost. O tome da neki projekti ne prate domaći, plitki džep da ne govorimo. Hotel možeš prodati, preurediti u nešto drugo ali ako se baviš samo trgovinom (i to jako loše – vidi minuse u trgovinskoj bilanci svake godine), a proizvodnja ti je na koljenima, onda ti ne cvatu ruže, onda imaš ozbiljan problem, jer ti je gospodarstvo loše i potpuno neuravnoteženo. Da ne govorimo cijenama tj. pretjerano skupim i ne baš kvalitetnim domaćim proizvodima i uslugama, koje ne pridonose većoj potrošnji i time većoj proizvodnji, ne pridonose većem izvozu (jer su i cijene za izvoz daleko previsoke), pogotovo kad usporediš cijenu i kvalitetu te i takve robe. I još puno toga što ne valja, ali ipak je ljepše i jednostavnije samo stati pred kamere i baljezgati o nekim glupostima.
Uključite se u raspravu