Arçelik, koji sa brendovima Beko i Grundig, drži dvije od tri top pozicije na tržištu potrošačke elektronike u Hrvatskoj, planira tijekom iduće godine na tržište lansirati prvo frižidere, a zatim i ostale kućanske proizvode u bojama nogometnog kluba Barcelona.
1mlrd.
TV gledatelja prati nogometni klub Barcelonu
Kompanija je na sajmu IFA u Berlinu predstavila prvi kobrendirani frižider Beko FC Barcelona koji će se prvo pojaviti u trgovinama u Španjolskoj, a zatim u ostatku Europe, uključujući Hrvatsku. Frižider ima tehnologiju koja je može očuvati svježinu voća i povrće do 30 dana. "U posljednje dvije godine otkad smo započeli suradnju sa FC Barcelonom, koja ima više od 300 milijuna obožavatelja i koju prati milijardu TV gledatelja, ostvarili smo dobru sinergiju", kaže čelnik Arçelika Hakan Bulgurlu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu