RWE-ova punionica za električna vozila u Capraškoj ulici u Zagrebu danas je bila početna točka s koje je poduzetnik i investitor Saša Cvetojević u električnom automobilu Tesla S krenuo na svoj 10.000 kilometara dug put po Europi. Cvetojević s Teslom planira u samo 14 dana proputovati čak 17 europskih zemalja, preko Rumunjske i Bugarske sve do Turske, potom do vrha Skandinavije pa preko Njemačke, Austrije i Slovenije natrag. Svrha turneje je poticanje svijesti o korištenju električnih automobila, koji znatno manje manje štete okolišu od klasičnih automobila. Stranica na kojoj se u svakom trenutku može pratiti putovanje je na linkuwww.teslaelectricconnection.com
Električne automobile prate brojne predrasude, poput mišljenja da njime nije moguće prelaziti veće udaljenosti zbog ograničenog kapaciteta baterije te nedostatne infrastrukture i sporosti punjenja baterija. Ova turneja po Europi zamišljena je kako bi se podigla svijest o sve većoj dostupnosti električnih automobila te sve kvalitetnijoj infrastrukturi koja ih prati. Ujedno želimo pokazati da vlasnici električnih vozila više ne moraju raditi kompromis između komfora, zaštite okoliša i uživanja u vožnji“, pojašnjava Saša Cvetojević, jedan od prvih i najgorljivijih zagovornika elektromobilnosti u Hrvatskoj. Bit će, kaže, zanimljivo vidjeti i kako se ponaša električni automobil nakon prijeđenih 100 tisuća kilometara, što se očekuje po povratku s turneje.
Glavni sponzor projekta Tesla Electric Connection je energetska tvrtka RWE Hrvatska, koja je upravo prije dva mjeseca u Capraškoj ulici u Zagrebu otvorila svoju prvu javnu punionicu električnih vozila u Hrvatskoj. „Kao dio uspješne europske energetske kompanije innogy, koja je vlasnik i operater jedne od najvećih mreža punionica za električna vozila u Europi, sa ukupno 4000 punionica, odlučili smo podržati Sašin hvalevrijedan projekt“, kaže Zoran Miliša, predsjednik Uprave RWE Energije te je najavio da RWE u Hrvatskoj uskoro namjerava krenuti u ozbiljnije širenje mreže vlastitih punionica.
„Naš cilj je proći Europu od njezine najjugoistočnije do krajnje sjeverne točke“, napominje Saša Cvetojević. „No, električni automobil može proći i zemljama u kojima nema infrastrukture. Naime, automobil se može puniti na svakoj utičnici, a razlika je samo u vremenu punjenja. Teslinom "Super punjaču" treba tek 20 minuta, najčešći punjači ga napune za sva do tri sata a na običnoj utičnici vam treba cijela noć.“ Saša Cvetojević će redovito putem društvenih mreža objavljivati vijesti i fotografije sa svog putovanja, kako bi svi zainteresirani mogli biti u tijeku putovanja. „Objavljivat ćemo dobre audiovizualne materijale s putovanja, a na webu će se moći pratiti svi pokazatelji iz vozila u realnom vremenu“, dodaje Cvetojević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Stvarno ne razumijem ovaj pothvat? Cilj, ograničenja, izazovi… po čemu zaslužuje medijsku pažnju? Po čemu je poseban?
ziheraš u potrazi za samopromocijom, ovo je pravi relly izazov
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Vazno-je-stici-i-vratiti-se-Rijecki-tim-ce-yugom-u-45-dana-proci-kroz-27-zemalja
Stvarno ne razumijem ovaj pothvat? Cilj, ograničenja, izazovi… po čemu zaslužuje medijsku pažnju? Po čemu je poseban?
Ispada , da mu je za taj pothvat bio samo benzin preskup…a sve ostalo mu je dostupno …..vrijeme npr. ?
ne vjerujem da će netko htjeti s njim
Uključite se u raspravu