Posljednje dvije godine, najveći rast ulaganja u oglašavanje zabilježilo je internetsko oglašavanje, a pored klasičnog display oglašavanja, podatci pokazuju rast oglašavanja kroz tražilice i društvene mreže. S obzirom na to da je područje promocije, mjerenja i optimizacije marketinških aktivnosti na Internetu postalo kompleksno te se mijenja iz dana u dan, potrebno je kontinuirano se educirati iz svih relevantnih područja Internet marketinga.
Mirakul Edukacijski centar 7. listopada upisat će novu generaciju polaznika Internet marketing Akademije, višemjesečnog specijalističkog modularnog programa stručnog usavršavanja. Program se sastoji od 8 redovnih modula, ukupnog trajanja 72 nastavna sata te 2 izborna modula, u trajanju dodatnih 16 nastavnih sati, a održat će se od 7. listopada 2016. do 24. veljače 2017. godine.
Pregled programa po modulima:
1. Integrirana marketinška komunikacija, 07.10.2016.
2. Internet marketing, 27.10.2016.
3. Upravljanje web projektima i prodaja putem Interneta, 11.11.2016.
4. SMM – Social Media Marketing, 24. i 25.11.2016.
5. Google AdWords – osnovni modul, 16.12.2016.
6. Google AdWords – napredni modul, 20.01.2017.
7. SEO – Optimizacija web stranica za tražilice, 03.02.2017.
8. Google Analytics – analiza uspješnosti web sjedišta, 24.02.2017.
9. IZBORNI – Mobilni marketing, 08.03.2017.
10. IZBORNI – Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje, 22.03.2017.
Prijavite se do 31.08.2016. i ostvarite DODATAN POPUST OD 15% na sve Mirakul Akademije!
Upisom na Internet marketing Akademiju polaznici imaju priliku kroz deset modula, optimalno raspoređenih tijekom godine, naučiti sve najnovije tehnike i alate za digitalno poslovanje i oglašavanje, upoznati hrvatske stručnjake iz područja digitalnog marketinga te razmijeniti kvalitetna iskustva s drugim polaznicima koji u pravilu dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtaka, koje imaju iznimno visoka očekivanja od učinkovitosti marketing aktivnosti i prodaje putem Interneta.
4 važne stvari koje ćete na programu saznati:
koji su najpopularniji trendovi u području digitalnog oglašavanja,
kako oglašavati u realnom vremenu,
na koje sve kanale plasirati sadržaj kako bi došao do krajnjeg, ciljanog kupca,
kako napraviti oglas s dizajnom koji poziva na akciju.
Mjerenje učinkovitosti marketinških aktivnosti postalo je sveti gral marketinga u digitalnom oglašavanju i nužno je poznavati složene alate i tehnike pomoću kojih se online kampanje mogu optimizirati, izmjeriti i dati najveći mogući povrat na ulaganje.
Upravo zato je Mirakul okupio vodeće hrvatske stručnjake iz područja digitalnog poslovanja koji u sklopu programa Internet marketing Akademije polaznicima prenose aktualna specijalistička znanja i najnovije trendove iz područja digitalnog marketinga, uče ih kako koristiti najnovije alate i tehnike za online marketinške aktivnosti i mjerenje učinkovitosti istih, te ih upoznaju s uspješnim studijama slučaja.
Mirakul Edukacijski centar do sada je iz područja Internet marketinga educirao preko tisuću polaznika iz vodećih hrvatskih tvrtaka i institucija, a prosjek ocjena svih seminara je iznad 4,5 – što je dokaz ispunjenih očekivanja polaznika.
Seminari i radionice održat će se u Zagrebu – Kongresni centar FORUM Zagreb.
Upisi su započeli, svoje mjesto možete rezervirati već sada.
Sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama.