15 utemeljenih razloga zašto upisati Mirakul Akademije

Autor: Sponzorirani članak , 17. kolovoz 2016. u 09:00
Foto: foto press

Biti najbolji u onome što radimo je izazov i on se može uspješno savladati ukoliko smo spremni ulagati u znanje, razmjenjivati iskustva s drugima, učiti na pogreškama.

Napredovanje kroz dodatno poslovno usavršavanje i aktivno upravljanje karijerom u današnje je vrijeme neizbježno. Dinamika poslovnog okruženja zahtijeva da svatko od nas, u bilo kojem trenutku, može pozitivno promijeniti tijek svoje karijere i samim time konkurirati za bolju, odgovorniju i složeniju poziciju od one na kojoj trenutno djelujemo, bilo da se radi o napredovanju unutar tvrtke ili novim izazovima koji su stavljeni pred nas.

Biti najbolji u onome što radimo je izazov i on se može uspješno savladati ukoliko smo spremni ulagati u znanje, razmjenjivati iskustva s drugima, učiti na pogreškama. Stručnim edukacijama i specijalističkim usavršavanjima osiguravamo prednost pred drugima jer smo u koraku s najnovijim zbivanjima, analizama, informacijama dostupnim od stručnjaka koji svakodnevno rade na istima i prenose ih drugima.

Zbog navedenih činjenica o važnosti dodatnog usavršavanja kroz edukacije, donosimo 15 utemeljenih razloga zašto upisati Mirakul Akademije:

1. Mirakul Akademije pružaju sveobuhvatna znanja iz ključnih područja poslovanja.

2. Edukacije su prilagođene managerima i zaposlenicima ključnih odjela unutar tvrtaka.

3. Mirakul Akademije prate aktualnosti tema koje pokrivaju, a polaznike čine konkurentnima, ne samo lokalno, nego i na globalnoj razini.

4. Predavači imaju minimalno 10 godina managerskog iskustva, održali su brojne seminare i radionice te sudjelovali na nizu stručnih konferencija i poslovnih skupova.

5. Polaznici Mirakul Akademija dolaze iz najvećih tvrtaka i institucija u Hrvatskoj, vrlo su stručni i imaju visoka očekivanja, stoga su predavanja vrlo interaktivna, a networking izvrstan.

6. Moduli u sklopu Akademija omogućuju polaznicima trenutnu primjenu stečenih znanja, zahvaljujući brojnim praktičnim i aktualnim primjerima koji će biti obrađeni u okviru problemske nastave.

7. HR direktori, voditelji, manageri, specijalisti ili suradnici mogu odabrati jedan od najjačih programa iz ponude, 'HR Akademiju', koji je osmišljen kako bi potaknuo sustavni pristup managementu ljudskih potencijala u procesnom i praktičnom kontekstu te kako bi se ohrabrilo korištenje najboljih hrvatskih, ali i svjetskih HR praksi.

8. Svi manageri i poduzetnici trebaju poznavati zakonitosti, tehnike i alate promocije putem Interneta kako bi razumjeli način na koji se njihovi klijenti informiraju o proizvodima i uslugama te donose odluke o kupnji. 'Internet marketing Akademija' program je koji će vam pomoći da samostalno i uspješno osmislite, pokrenete, mjerite, optimizirate i ostvarite najveći mogući povrat ulaganja u Internet oglašavanje.

9. Mirakulova 'Financijska Akademija' naučit će polaznike čitati, razumjeti i samostalno izraditi financijske izvještaje poduzeća. Kroz računovodstvenu, financijsku i analizu scenarija polaznici će se upoznati s različitim analitičkim sredstvima i tehnikama pomoću kojih se podatci iz financijskih izvještaja pretvaraju u upotrebljive informacije relevantne za kvalitetno upravljanje i vrednovanje stanja poduzeća, kao i dijagnosticiranje poslovnih problema i njihovo rješavanje.

10. 'Prodajna Akademija' napredni je program stručnog usavršavanja koji odgovora na aktualne izazove poslovanja te razvija nužne prodajne i managerske kompetencije. Organizacija i upravljanje prodajom, uz prodajne vještine i tehnike, čini osnovne i najvažnije kompetencije većine poduzetnika i managera, a posebice zaposlenika u sektoru prodaje.

11. Projektna dokumentacija za sufinanciranje projekata iz EU fondova je kompleksna, sufinancirani projekti financijski su sve veći, a natječaji su raspisani za projekte ‘teške’ nekoliko milijuna eura. Zbog toga svi koji pripremaju projekte za sufinanciranje moraju savladati osnovne pojmove EU programa (prihvatljivost, prioriteti i ciljevi, indikatori…), a to će moći ukoliko upišu program 'Voditelj projekata za EU fondove'.

12. Bilo da poslujete u B2B okruženju ili se vaša tvrtka smatra B2C kompanijom – nastup u digitalnoj sferi društvenih mreža je neizostavan. Društvene mreže omogućuju da se marketinški budžeti precizno usmjere prema potencijalnim kupcima i korisnicima, te da u realnom vremenu pratite uspješnost postizanja zadanih ciljeva, a kako se snaći na tim platformama saznat ćete na 'Community manager Akademiji'.

13. Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara, a po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.

14. Svi moduli svih Mirakul Akademija mogu se slušati pojedinačno, kao zasebni seminari.

15. Upisi su započeli, a u tijeku je poseban AKCIJSKI POPUST OD 15% za rane prijave i uplate do 31.08.2016. na sve modularne programe.

Stjecanje novih znanja i vještina uvelike doprinosi razvoju zaposlenika i tvrtke u kojoj djeluju. Okruženje u kojem se nalazimo svakim je danom konkurentnije, a klijenti, kupci, korisnici su zahtjevniji, oprezniji, osvješteniji te imaju izbora da za svoj novac odaberu najbolje pri kupovini.

Na poslodavcima je da razumiju i budu u tijeku sa stanjem poslovnog okruženja u kojem je svaka dodatna stečena vještina, znanje ili upoznavanje njihovih zaposlenika s ostalim polaznicima edukacije mogućnost za osiguravanje prednosti nad konkurencijom.

Osim toga, dodatne edukacije svima mogu ojačati sigurnost u vlastite kompetencije, kako bismo se brže i efikasnije prilagodili raznim situacijama i ostvarili zadane ciljeve tvrtke za koju poslujemo.

Sve dodatne informacije o Akademijama i predavačima možete pogledati na web stranicama.

New Report

Close