Tvorac megapopularne igre traži sponzore: Ni 10 milijuna dolara dnevno nije dovoljno

Autor: Tomislav Pili , 05. kolovoz 2016. u 08:30
Japanska podružnica McDonald'sa među prvima je postala sponzor/REUTERS

Niantic pregovara s nekoliko kompanija kako bi kroz sponzorstva smanjio ovisnost o prihodima od same aplikacije.

Tvrtka Niantic koja stoji iza iznimno popularne mobilne video-igre Pokemon Go koja sve više postaje društveni fenomen krenula je u potragu za novim sponzorima radi dodatnog ojačavanja prihoda. Kako je Reutersu otkrio izvršni direktor John Hanke, tvrtka je u pregovorima s nekoliko kompanija zainteresiranima za partnerstvo poput onog koje je s Nianticom sklopila japanska podružnica McDonald'sa. 

Nove prilike
Zahvaljujući tome, u 3000 McDonald'sovih restorana u Japanu mogu se pronaći Pokemoni što privlači igrače, a time i raste prihod tog globalnog lanca restorana brze hrane. Takva plaćena sponzorstva mogu smanjiti Nianticovu ovisnost o prihodima od same aplikacije, dodao je Hanke tijekom konferencije GamesBeat 2016 koja se ovoga tjedna održavala u Kaliforniji. Igra je ostvarila golem uspjeh nakon lansiranja 6. srpnja zbog čega milijuni igrača diljem svijeta svojim mobitelima po ulicama, parkovima, trgovačkim centrima i restoranima hvataju Pokemone. Prema podacima analitičke kuće App Annie, igra je do sada preuzeta 100 milijuna puta, a dnevno donosi prihod od 10 milijuna dolara.

 

100milijuna

preuzimanja zabilježila je igra Pokemon Go u manje od mjesec dana od lansiranja

Podsjetimo, igra se temelji na proširenoj stvarnosti gdje igrači kamerom svog mobitela u stvarnom svijetu uočavaju likove Pokemona te ih skupljaju. Međutim, kako se u žaru igre igrači često znaju naći na opasnim mjestima, poput ruba provalija ili željezničkih pruga, izdavač igre morao je izdati nekoliko sigurnosnih upozorenja. No, Niantic i japanski Nintendo koji neizravno drži izdavačka prava na Pokemone shvatili su da je to nova poslovna prilika. Kako je izjavio John Hanke, u tijeku je razvoj uređaja koji će upozoravati igrače na okružje kojim prolaze dok igraju. Naime, Nintendo razvija uređaj koji će se moći nositi na zapešću, poput ručnog sata, a igrače će upozoravati na prisutnost Pokemona.

Na taj način igrači neće morati stalno gledati u mobitel čime bi se povećala njihova sigurnost. Osim sigurnosti, to će zasigurno povećati i prihode kompanija koje stoje iza ovog fenomena. Lansiranje uređaja predviđeno je za sljedeći mjesec. Analitičari App Anniea ističu kako je Pokemon Go donio evoluciju u industriju igara, globalno vrijednu gotovo 37 milijardi dolara.  Dnevni prihod od 10 milijuna dolara do sada je nezabilježen. Naime, u Japanu vrlo popularna igra Puzzle & Dragons tijekom 2013. je dnevno donosila 3,75 milijuna dolara čime je branša bila šokirana. No, ono što je posebno zanimljivo jest činjenica da Pokemon Go ne utječe na pad prihoda ostalih mobilnih igara, tvrdi Sameer Singh, analitičar App Anniea. 

Blagoslov za Nintendo
"Prema našim podacima, Pokemon Go nije imao značajniji utjecaj na dnevne prihode ostalih igara dostupnih na Google Playu i iOS-u. Dnevni prihod ostalih igara pao je odmah po lansiranju Pokemon Go u SAD-u, ali se u roku od nekoliko dana vratio na prijašnje razine", ističe Singh.

"U cjelini, to i nije posebno iznenađujuće s obzirom da većina prihoda od igara dolazi od malog broja korisnika", pojašnjava Singh. Lansiranje igre izrazito se pozitivno odrazilo na burzovnu vrijednost Nintenda. Dionica te kompanije sada vrijedi 45 posto više nego prije lansiranja Pokemon Go. Ni jedna igra u Nintendovom portfelju – čak ni popularni Super Mario – nije imala takav pozitivan utjecaj na kretanje Nintendove dionice.

Komentari (1)
Pogledajte sve

S Poštovanjem !
Izvinjavam se što se sada javljam na ovaj post. Igram igru Pokemon GO pune 2 godine. I jako sam zadovoljan sa igrom. Samo imam jedan mali minus igra Pokemon GO . A minus je ovaj: Jer nije pravilno postavljeni Pokestopova i Gym-ova. . Jer u nekim ulicama ima po 4-6 pokestopova i 23 Gym- u krugu do 2 km, a u mojo ulici koja je duga oko 4 km nemam ništa od toga pa pješke idem u gradu po giftove i hvatanje Pokemona. I da se može smršaviti s tom igrom. I to je uživancija igre Pokemon GO

New Report

Close