Toliko je zahtjeva za igračkama, koje se prodaju kao halva, da je to nenormalno u posljednjih 17 godina. I ne, Pokemon Go nema ništa s tim, već Ratovi zvijezda, odnosno razne "điđe", od oružja do maski i figurica u duhu slavnoga filmskog serijala, koji su prodaju igračaka na američkom tržištu u prvoj polovini 2016. godine poboljšali za 7,5%.
"Ratovi zvijezda (Star wars) već su uprihodili 300 milijuna dolara i do kraja godine mogli bi znatno prestići lanjskih 700 milijuna. Prodaja igračaka eksplodira krajem godine, kad se nabavlju kao božićni darovi, no sad su jagmu potaknule sve memorabilije iz Ratova zvijezda i snimanje novoga filma (dijelom rađenog i u Dubrovniku, op.a.)", navodi stručnjakinja za tržište igračaka Juli Lennett, a prenosi Reuters.
Igračke iz Star Warsa radi Hasbro, koji rast može dugovati i pojačanom interesu djece za filmskim likovima koji im iskaču nema samo iz kina, već i sa servisa Netflix i YouTube. R2D2, Stormtrooperi, Darth Vaderi i ostali pokazali su se pritom očito jačima od (s)nježnih princeza iz Disneyeva crtića Frozen, iako iz Hasbra kažu da su oba filma i s njima povezane igračke bili najbrže rastući njegovi biznisi u drugom tromjesečju 2016.
"Igračke proizašle iz filmova i dalje će doprinositi rastu pa se to očekuje i od novog nastavka filma o Ninja kornjačama i potpuno novoga – Trolovi, koji izlazi u listopadu.", kaže Lennett. Hasbro je drugi po snazi američki proizvođač, s planiranim prihodom od 4,79 mlrd. dolara, vodi Mattel s 5,56 milijardi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu