Nastavlja se pad premije domaćih osiguravatelja: krajem lipnja 23 društva za osiguranje zaračunala su 4,8 milijardi kuna bruto premije što je gotovo 38 milijuna kuna manje nego u istom mjesecu lani. Neživotna osiguranja, koja čine oko dvije trećine ukupnog prihoda osiguravatelja, bilježe porast bruto premije od gotovo 12 milijuna kuna, na 3,29 milijardi kuna.
1,4mlrd.
kuna premije ubralo je Croatia osiguranje u šest mjeseci
Životna osiguranja u padu
Istodobno, segment životnih osiguranja i dalje je u negativnom trendu s padom premije od 50-ak milijuna na 1,52 milijarde kuna, podaci su Hrvatskog ureda za osiguranje. Na prvom je mjestu, s 1,4 milijarde kuna premije, Croatia osiguranje koje drži 29,3 posto tržišta, dok je na drugom Allianz s 594,8 milijuna kuna premije i 12,4 posto tržišta.
Treći je Euroherc koji je ubrao 402,4 milijuna kuna pa posljedično ima 8,4 posto domaćeg tržišta osiguranja. Inače, Croatia osiguranje tržišni je lider u oba ključna segmenta osiguranja: u neživotu s trećinom tržišta na konto 1,09 milijardi kuna premije, dok u životu drži petinu kolača zahvaljujući 315,6 milijuna kuna premije.
Auti na prvom mjestu
Građani najviše troše na obvezno osiguranje automobila koje su u lipnju platili 1,06 milijardi kuna, gotovo pet posto manje nego prije godinu dana, uglavnom jer premija nastavlja padati zbog nižih cijena polica. Prosječna AO premija u lipnju iznosila 927,86 kuna što je gotovo devet posto manje nego u lipnju 2015. U segmentu životnih osiguranja najveći udio otpada na klasično životno osiguranje u kojem je premija na kraju lipnja dosegnula 1,18 milijardi kuna, odnosno 12,7 posto manje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu