Oni nisu još jedna aplikacija za prijevoz, kažu, nego korak dalje u ekonomiji dijeljenja i, ako je suditi po početnom odazivu vozača i putnika, tradicionalni taksisti i Uber će u Hrvatskoj, ali i Europi imati ozbiljnu konkurenciju.
Olligo nije hrvatska, nego europska startup kompanija, ali suosnivači su joj Fran Župić iz Zagreba i Stefan Krneta iz Srbije. Njih dvojica upoznali su se kao studenti ekonomije na američkom sveučilištu u Beču i nakon završetka odlučili stvoriti aplikaciju Olligo, piše Jutarnji list.
Princip na kojem funkcionira već je poznat, aplikacija je besplatna za skidanje, dostupna na svim iOS i Android uređajima i već se može isprobati preko Apple Storea i Google Playa. Olligo nije prijevoznička kompanija, oni su samo posrednici koji povezuju profesionalne vozače i putnike. Korisnik ju skine na svoj mobilni telefon, odabere vozača i rutu i odmah dobije podatke o tome koliko će automobil dugo čekati, koliko će ih vožnja stajati i koliko će put do destinacije trajati.
Plaćanje se odvija putem BrainTree sustava za procesuiranje web i mobilnih transakcija, koji podržava sve debitne i kreditne kartice, od Vise, preko Dinersa, do MasterCarda i American Expressa. Jednom kad putnik stigne na destinaciju, novac mu se automatski skida s računa. Nema gotovine, nema cjenkanja, nema papirologije.
Olligo vozila neće biti označena, kao ni Uberova, jer surađuju s partnerima vozačima koji rade i za Uber, a Olligo si dodaju kako bi si povećali broj dnevnih vožnji. Do ovog službenog lansiranja odradili su, kažu su popriličan broj vožnji, a njihov točan broj, kao ni broj vozača, zasad još ne žele otkriti.
Dvije stvari su im ključne, na tome planiraju graditi svoj uspjeh. Prvo, uvode Go Smart opciju putem koje će vozači i putnici moći sklapati Smart Deals.
"Željeli smo da na dobitku budu i vozači i putnici, i to na ovaj način: vozači za svoju kategoriju vozila, ako žele, mogu ponuditi popust, a putnici ih onda po željenom popustu odabiru. To znači da uz Olligo Smart putnici mogu uhvatiti vožnje sa znatno nižim cijenama od procijenjenih, a mogu odabrati i vožnju vozilom bolje kategorije po povoljnijoj cijeni", objasnio je Krneta.
Ovo je potez kojim pokušavaju konkurirati Uberovim X i Black ponudama (prva je najjeftinija, a druga najskuplja jer nudi najluksuznija vozila). U njihovoj viziji vozači s boljim automobilima, ako požele, mogu ponuditi popust, a putnici odabrati malo skuplju vožnju od osnovne za više komfora. Pojednostavljeno, našli bi se na pola puta, kao na svojevrsnoj digitalnoj tržnici.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.@trader
Gett- 500 milijuna eura invest- 3. igrač na US i UK i RUS market
Juno- 4. igrač US – uložio founder Viber-a izlazi ovih dana
Ovaj start-up ako stvarno otvara 20 gradova je prvi konkurent Uberu u srednjoj Europi koja je btw jedino tržište gdje Uber nema konkurenciju u svijetu u tržištu koje je trenutno apsolutna zvijezda svih svjetskih ulagača, po tebi zapravo cijeli investicijski svijet ništa ne kuži ili si troll plaćen da komentira gluposti. Pfff kaze trader.. e svasta. Sretno decki nadam se da ste dorasli zadatku. Vrlo interesantno tržište.
kako originalna ideja.. hehe. Neka se jave domaćim investitorima, oni ionako niš ne kuže.
Uključite se u raspravu