S preuređenom trgovinom u Ljubljani Mercator na domaćem i regionalnom tržištu učvršćuje položaj koji će mu osigurati da postane uzor i preuzme vodeću ulogu u naprednom konceptu kupnje, kazao je Ante Todorić, predsjednik NO-a Mercatora i dopredsjednik Agrokora na otvaranju obnovljene prodavaonice Mercator Šiška u Ljubljani.
Nešto veći od Super Konzuma Radnička, koji je u nekadašnjem Mercatorovu centru otvoren lani, Mercator Šiška, u čiju je obnovu uloženo nekoliko milijuna eura, na 6.000 kvadrata nudi 35.000 artikala, od kojih je 5.000, čulo se, prvi puta u ponudi, a u njemu je i 60 drugih trgovina. Kupac može razgledavati i pratiti pripremu hrane od pekarnice i mesnice do trendi slastičarnice i sushi bara. Pazilo se i na veliku zastupljenost najboljih malih lokalnih proizvođača, craft pivovara, ekološke proizvode…
Blagajničke trake produljene su na tri metra, a osim pet metara dugog vodenog zida na odjelu vode, tu je i 280 metara opreme za hlađenje te aplikacija M sken Mobil, koja omogućuje da se i moblinim telefonom skeniraju i kupuju proizvodi. Agrokor investira i u logističko-distribucijski centar i upravnu zgradu Mercatora čime će zaokružiti investicijski ciklus u Sloveniji, kazao je Ante Todorić. Prioritet su im, tvrdi, i investicije u ljude, znanja i nove tehnologije. S druge strane Agrokor se rješava "non core" biznisa Mercatora. Montecristo SL, koji ima i veleprodaju Tom Tailora, ovih je dana postao vlasnik Modiane, a pri kraju je i prodaja Intersporta, najvjerojatnije poljskom fondu Enterprise Investors.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu