Za American Express zna 94% građana

Autor: Ana Blašković , 20. srpanj 2016. u 22:00
Mislav Blažić, PBZ Card/H. Jelavić/PIXSELL

Taj brend najviše se navodi kao prvi spontani odgovor o kreditnim karticama.

Istraživanje upotrebe kreditnih kartica (Credit Card Monitoring) pokazuje da je 94 posto hrvatskih građana čulo za American Express karticu što ju potvrđuje kao vodeću na domaćem tržištu. Također, i na razini uz podsjećanje Amex stabilno drži najvišu poziciju, ostvarujući kontinuirano blagi rast, a najčešće se navodi i na ukupnoj spontanoj razini (73% ispitanika) na kojoj također bilježi rast.

Najbolje rezultate ostvaruje i u kategoriji 'Top of the Mind', odnosno kao prvi spontano navedeni odgovor, što je iznimno značajan indikator prepoznatljivosti brenda, stoji u pripćenju PBZ Carda, frašizera za American karticu koja je prihvaćena na više od 35.000 prodajnih mjesta u zemlji. Istraživanje pokazuje da šest posto ispitanih planira  početi koristiti novu karticu u sljedećih godinu dana, a u samom vrhu među kartičnim brendovima za koje postoji najveći interes je American Express. 

Komentirajte prvi

New Report

Close