Pokemon Go, igra u nadograđenoj realnosti (AR) širi se svijetom zapanjujućom brzinom, iako je lansirana prije samo nekoliko dana.
Od svog pojavljivanja, aplikacija je instalirana preko 15 milijuna puta, prema podacima analitičke kompanije Sensor Tower, piše N1.
Sudeći prema broju instalacija, nije veliko iznenađenje što se Pokémon Go trenutno nalazi u vrhu listi prodavnica aplikacija.
Ono što je iznenađujuće, jest koliko vremena korisnici investiraju u Pokémon Go, u odnosu na pet najpopularnijih aplikacija.
Prema analizama kompanije Sensor Tower, prosječni iPhone korisnik provede više od 33 minuta u aplikaciji, u usporedbi s 22 minute koliko se provede na Facebooku, ili 18 minuta na Snapchatu. Ovo se odnosi na upotrebu aplikacija na dnevnom nivou.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu