Kartičarska kompanija MasterCard predstavila je u četvrtak minimalistički novi logo – prvi novi logo u posljednja dva desetljeća.
Umjesto da se sijeku u sredini kako je to dosad bilo, krugovi se sad preklapaju. Za promjenu je zaslužna brending agencija Pentagram, a uklapa se u trenutačni trend u dizajniranju – korištenje jednodimenzionalnih oblika i jednostavnih fontova koji bolje odgovaraju digitalnim formatima.
Novi logo također je označava i prelazak kompanije na platforme za online plaćanje te nove tehnologije plaćanja financijskih usluga.
Ovako izgleda novi logo MasterCarda.
Kao važnu prekretnicu u industriji, Mastercard je predstavio temelj budućnosti trgovine u obliku svoje globalne usluge digitalnog plaćanja Masterpass. Ova poboljšano rješenje omogućava korisnicima da se oslone isključivo na svoju banku kako bi ostvarili brza, jednostavna i sigurna digitalna plaćanja – koristeći različite uređaje i kanale – kupujući online, iz aplikacije ili u trgovini i to beskontaktno. Mastercard je prva mreža koja donosi svekanalnu, u potpunosti digitalnu uslugu plaćanja za potrošače, izdavatelje i trgovce koristeći najnaprednije metode sigurnosti plaćanja dostupne danas.
Mastercardov Masterpass pojednostavljuje svakodnevna plaćanja
Bilo da je riječ o kupovini karte za vlak s mobilnog uređaja, podjeli i plaćanju računa u restoranu, kupnji namirnica prislanjanjem telefona u trgovini ili rezervaciji leta online, Masterpass pojednostavljuje postupak naplate.
Masterpass je trenutno dostupan kod stotina tisuća trgovaca kao što su Masabi, Office Depot ili ParkMobile i to online ili putem aplikacije. Odsad će korisnici moći koristiti Masterpass na više od pet milijuna prodajnih mjesta u 77 zemalja koja prihvaćaju beskontaktna plaćanja, uključujući BJ’s Wholesale Club. Beskontaktne mogućnosti najprije će biti dostupne vlasnicima Android uređaja u SAD-u.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu