Netflix će nastaviti tražiti mogućnosti ulaska na kinesko tržište, izjavio je u četvrtak Ted Sarandos, izvršni direktor za sadržaj. Kompanija pokušava eliminirati usporavanje rasta broja korisnika svoje TV-usluge u SAD-u, a jedan od poteza u tom pravcu bilo je siječanjsko širenje na 130 država svijeta, između ostaloga i u Hrvatsku.
Međutim, u Kinu nisu ušli zbog regulatornih zahtjeva i nadzora nad medijima. Netflix očekuje da će rast broja korisnika u drugom tromjesečju biti sporiji od očekivanja. Ted Sarandos je dodao kako Netflix razmatra nekoliko investicijskih mogućnosti u Aziji, ali nije detaljnije objasnio tu najavu, prenosi Reuters.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu