Tehnologija i sport – kako voditi biznis u sportu 1. dio

Autor: Poslovni.hr , 30. lipanj 2016. u 13:57
Foto: Fotolia

Koje su to navike stekli “moderni” sportaši i kako ih prate ili nameću klubovi, udruge i poslovni subjekti?

Tehnologija mijenja sliku aktivnog, profesionalnog ili rekreativnog sporta. Naizgled rekreativan ili aktivan sport uvriježeno podrazumijeva odstupanje stereotipne upotrebe računala, mobitela, tableta. Realna situacija sasvim je drugačija. Moderni rekreativci i sportaši zapravo upotrebljavaju tehnologiju više nego ikada. Prožeta je kroz svaki dio bavljenja fizičkim aktivnostima, počevši od naizgled banalnih stvari poput slušanja glazbe za vrijeme sportskih aktivnosti do onih naprednijih poput gadgeta koji služe za analizu nutritivnih vrijednosti namirnica.

Sprega tehnologije, sportske industrije i tržište koje pokrivaju stvorila je potpuno nove trendove, iskoristila potencijal novih medija i okuplja sve veći broj ljudi koji sada lakše i učestalije realiziraju svoje sportske aktivnosti, piše BizIT.

Tehnologija + sport = rezultati

Razvoj društvenih mreža, mobilnih tehnologija i tehnologije općenito svim su rekreativcima i sportašima otvorile vrata neograničenih izvora informacija o načinu treninga, programima… Utjecale su na povećanje motivacije i omogućile adekvatnije praćenje rezultata. Zapravo, olakšale su probleme koje su svima predstavljali prepreku u aktivnom bavljenju sportom.

Utjecaj sinergije tehnologije, novih medija i brendova sportske industrije, pretežito industrije prehrane i sportske opreme očituje se u nekoliko trendova.

Nove generacije trenera i zaljubljenika u sport uspjeli su putem društvenih mreža i novih medija steći status vrhunskih trenera, zapravo brendova. Upravo društvene mreže i aplikacije potaknule su ono fanatično u sportašima i zaljubljenicima u sport –mogućnost da se okupljaju i komuniciraju na određenu temu – sport, na globalnoj razini. Treći faktor su veliki brendovi sportske industrije, proizvođači, a i dr. institucije. Oni su svojim marketinškim aktivnostima, ustupanjem vlastite tehnologije i sponzorstvima privukli nove mase korisnika, u nekim slučajevima i stvorili potpuno nove trendove/sportove.

Utjecaj sinergije tehnologije, novih medija i brendova sportske industrije, pretežito industrije prehrane i sportske opreme očituje se u nekoliko trendova.

Nove generacije trenera i zaljubljenika u sport uspjeli su putem društvenih mreža i novih medija steći status vrhunskih trenera, zapravo brendova. Upravo društvene mreže i aplikacije potaknule su ono fanatično u sportašima i zaljubljenicima u sport –mogućnost da se okupljaju i komuniciraju na određenu temu – sport, na globalnoj razini. Treći faktor su veliki brendovi sportske industrije, proizvođači, a i dr. institucije. Oni su svojim marketinškim aktivnostima, ustupanjem vlastite tehnologije i sponzorstvima privukli nove mase korisnika, u nekim slučajevima i stvorili potpuno nove trendove/sportove.

cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close