Lošinj U objektima malološinjske Jadranke u prvih pet mjeseci ove godine ostvareno je 2% više noćenja nego lani. Napominjući kako je trenutna popunjenost hotela, kampova i vila pod brendom Lošinj Hotels&Villas iz sastava Jadranke zadovoljavajuća, iz te kompanije najavljuju da tijekom ljeta očekuju najviše gostiju iz Austrije, Njemačke i Italije te iz Hrvatske, kojih su i imali najviše u predsezoni.
"Domaći turisti će po svemu sudeći i ove godine zadržati lanjsku treću poziciju među svim turistima u objektima Lošinj Hotels&Villas. Među najtraženijim hotelima su novoobnovljeni s pet zvjezdica u uvali Čikat (boutique hotel Alhambra i hotel Bellevue), ali i hotel Vitality Punta u Velom Lošinju te ostali, i općenito wellness i health ponuda", rekao je član Uprave Grupe Jadranka Goran Filipović.
S kadrom i sezonskim zapošljavanjem nisu imali većih problema, radnika imaju dovoljno: Grupa ima oko 700 stalno zaposlenih, a za sezone njihov se broj gotovo udvostručuje. Najavljuju i nastavak investicija u iduće tri-četiri godine u iznosu od 200 do 250 milijuna eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu