Jučer je na prestižnoj lokaciji, u Hrvatskom narodnom kazalištu predstavljena H&M Studio kolekcija za jesen/zimu 2016.Okupljeni uzvanici imali su čast među prvima pogledati žensku, mušku i dječju kolekciju koja će se od 8. rujna naći u odabranim H&M trgovinama diljem svijeta.
ŽENSKA SNAGA I FOLKLORNA ROMANTIKA
Ženska Studio kolekcija je unaprijeđena i sastoji se od individualnih komada bogatih detaljima – od preciznih krojeva do uzoraka. Krojevi naglašavaju ramena, struk i figuru pješčanog sata, dok haljine s dugačkim rukavima donose glamur i mekoću. Najčešće korištene tkanine su vuna, pliš, čipka i pamuk, a najdominantnije boje su neutralne, kao i crvena i crna.
“H&M Studio kolekcija naglašava neku novu ženstvenost. Sve je inspirirano ženskom snagom i moći, uz svježu notu folklora i romantike. Ona je unaprijeđena i u isto vrijeme veoma stvarna”, kaže Ann- Sofie Johansson, kreativni savjetnik u H&M-u.
SVJEŽ POGLED NA KLASIČNU MUŠKU MODU
Studio kolekcija odiše intuitivnim stilom koji je osvježio pogled na klasičnu mušku modu. Tradicionalne tkanine, kao što je pliš, krojene su tako da budu udobne i praktične. Vuneni komadi postali su glavni za slojevito oblačenje u predstojećoj sezoni. Odjeća je uglavnom monokrona i odaje utisak nove uniforme za život u gradu.
“Jako mi se sviđa što je napravljena upečatljiva kolekcija od tako osnovnih komada. Možete napraviti savršenu kombinaciju od osvježene klasične odjeće, naročito ako se uzme u obzir da se o detaljima tako temeljno razmišljalo”, izjavio je Andreas Lowenstam, dizajner za mušku odjeću u H&M-u.
Dominantne tkanine u kolekciji su reciklirana vuna – miks kašmira i merino vune, zatim najlon i miks svile i pamuka, a boje maslinasto zelena, smeđa, tamno plava, siva i izbljeđena crna.
FOLKLORNE BAJKE KAO MODNA STVARNOST
Prva H&M dječja Studio kolekciju inspirirana je pričama poput Alise iz zemlje čuda ili švedskim pričama Johna Bauera, i ima vez ili print kao glavne motive.
“Sviđa mi se kako dječja H&M Studio kolekcija pretvara folklorne bajke u modnu stvarnost. Detalji na kolekciji su fantastični i čine da svaki komad odjeće ima pravi karakter i šarm”, kaže Ann Sofie Johansson, kreativni savjetnik u H&M.
U kolekciji prevladavaju crna, bijela, crvena, zlatna i ružičasta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu