Knjiga PRODANO! mala je enciklopedija promocijskih, pregovaračkih i prodajnih vještina, kako za profesionalce, tako i za one koji žele uspješno komunicirati s privatnom i poslovnom okolinom.
Komunikacija je prodajni proces koji se sastoji iz prezentacije, pregovaranja i prodaje. Da biste prodali ideju, prijedlog, zaključak, znanje, proizvod, uslugu ili nešto drugo, morate ih prezentirati tako da vašim sugovornicima bude razumljivo što im nudite. Zatim ćete pregovarati, budući da se početni ciljevi sugovornika mogu izrazito razlikovati. Ako je sugovornik zadovoljan vašom prezentacijom i rezultatima pregovora, tada ćete i prodati što nudite (od poziva na kavu do rakete). To je uspješna komunikacija.
Svatko od nas svakodnevno nešto prodaje. Proizvode, usluge, vrijeme, energiju, ruke, noge, tijelo, znanje, ideje, snove ili neku vještinu, a ponekad i savjest. Svakoga dana prodajemo svoje sposobnosti i kupujemo tuđe, i o umijeću dobre trgovine ovisi naše zadovoljstvo, zdravlje, materijalno stanje i sreća. Onog trenutka kada ste pred nekim otvorili usta da biste nešto od navedenoga prodali, vi ste postali prodavač. Što otvorenije i potpunije prihvatite tu istinu, time će i vaš uspjeh biti veći.
Mnogi ljudi imaju negativan stav prema prodaji, stvarajući zid između svojih mogućnosti i osobnog uspjeha. Umjesto da prihvate činjenicu da mi svi nudimo nešto na prodaju, oni niječu da imaju ikakve veze s tim. Brojni su doktori znanosti, umjetnici, profesori, političari, obrazovani ljudi, ali i radnici što su upravo dobili otkaz, koji ne žele priznati da nisu uspjeli samo zato jer nude ono što nitko ne želi kupiti. Ili nisu znali na pravi način ponuditi ono što imaju.
Brojni su primjeri o ljudima kojima je neprihvaćanje te životno važne činjenice onemogućavalo da uspiju u poslovima, od upravljanja poduzećem, radom u dobroj firmi pa do vođenja vlastitog posla. Svatko tko o sebi drži da nije prodavač, i ima loše mišljenje o onima koji su to priznali, stvara oko sebe okoliš u kojem je teško uspjeti.
Zato knjiga PRODANO! Sadrži znanja koja se mogu odmah primijeniti u poslovnom i u privatnom životu.
Predgovore za knjigu PRODANO! napisali su Sandra Mihelčić i Saša Cvetojević.
Knjiga se može kupiti na stranici web knjižare Redak
Bilješka o autoru:
Dr. sc. Saša Petar autor je 25 poslovnih knjiga (Tajna nestalog kupca, Sanjaju li menadžeri otpuštene radnike, Menadžer na rubu živčanog sloma, Jeste li još uvijek sigurni da ste sigurni, Tamna strana upravljanja ljudima, Kako prodati snijeg Eskimima…). Autor je brojnih stručnih članaka u časopisima Poslovni savjetnik, Poslovni tjednik, Udruga, Banka, qLife itd.
Radio je u predstavništvu tvrtke 3M, Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagrebačkoj poslovnoj školi, Končaru i Munji. Danas radi kao poslovni savjetnik, mentor, poslovni trener i savjetnik za pregovaranje. Profesor je na Politehnici Pula, te predaje na nekoliko visokoškolskih ustanova u Hrvatskoj.
Vodio je treninge iz menadžmenta, prodajne komunikacije (prezentacijske, pregovaračke i prodajne vještine), komunikacije u timu i upravljanje timom (rješavanje konflikta i motivacija), krizni menadžment, sudjelovanje na sajmovima, te poslovne sigurnosti za brojne tvrtke u Hrvatskoj i inozemstvu.
Link: www.sasapetar.com
E-mail: Saša Petar
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu