Melanija Trump spašava Staklarnu Rogašku

Autor: Josip Jagić , 17. siječanj 2007. u 06:30

U kompaniji čak smatraju da je pun pogodak bio prošlogodišnji dar – kolijevka za njezina prvog sina

Staklarna Rogaška postala je članica uglednog kluba American Society of Hospitality Sciences, kojem predsjeda milijarder Donald Trump, čija je supruga slovenska manekenka Melanija. Za članicu ju je predložio hrvatski biznismen Vladimir Kraljević, nastanjen u New Yorku, koji je i vlasnik hrvatske licence za Miss Universe, pišu ljubljanske Finance. Donedavno u velikim poslovnim problemima i pred stečajem Staklarna Rogaška ponovno ima svijetlu poslovnu perspektivu. Od stečaja spasilo ju je preuzimanje fonda Julius, a članstvo u American Academy of Hospitality Sciences trebalo bi im donijeti nove poslovne probitke. Naime, riječ je o organizaciji koja broji oko 250 članova, većinom milijardera koji svojim imenom jamče kvalitetu i prestiž dodjeljivanjem plakete Five Star Diamond Award nagrađenim proizvodima. Predsjednik Uprave Staklarne Rogaška Robert Ličen priznaje kako su u klub ušli zahvaljujući prijateljskim vezama, ali unatoč tome od članstva mnogo očekuju. “Članovi kluba su skuplji hoteli, proizvođači jahti, privatni avioprijevoznici i slični, a od europskih automobilskih proizvođača član je samo Ferrari. Iz Slovenije, odnosno ovog dijela Europe, članovi smo samo mi. Našem članstvu su osim kvalitete proizvoda pomogle i prijateljske veze s Kraljevićem i Trumpom. Ne treba zanemariti ni korijene Melanije, a pun pogodak je bila kolijevka za njezina prvorođenog sina koju smo joj lani darovali”, objasnio je Ličen kako su ušli u klub. Prema Ličenovim riječima, članstvo u American Society of Hospitality Sciences moći će unovčiti kroz dvije do tri godine pomoću ostalih članova kluba prije svega hotela. “To je dovoljno vremena da poduzeće postavimo na noge i ojačamo vlastitu robnu marku”, rekao je Ličen, koji nakon tog razdoblja očekuje rast prodaje od pedeset posto: “Naš cilj su unikatni ili u najmanju ruku rijetki prestižni proizvodi višeg cjenovnog razreda pod vlastitom robnom markom, koji će odražavati želje kupaca, kao i prestiž marke”. Inače, najskuplji proizvod Staklarne Rogaška stoji oko četiri tisuće eura, a do deset tisuća eura stoje proizvodi koje Staklarna rogfaška proizvodi za druge, na primjer Versace.

Komentirajte prvi

New Report

Close