Na svečanoj završnici Case Study Competitiona, proglašeni su najbolji i najinovativniji studentni čija su kreativna rješenja oduševila žiri sastavljen od predstavnika poduzeća za svaki pojedini slučaj. Nagrade su odnijeli studenti, koji su po mišljenju žirija, iznijeli najbolje i najzanimljivije ideje za rješavanje stvarnog poslovnog problema iz prakse. Ovo studentsko natjecanje već dvanaestu godinu zaredom studentima omogućuje stjecanje vrijednog poslovnog iskustva koje će im sigurno biti korisno u budućoj poslovnoj karijeri, a poduzećima široki spektar novih ideja te potencijalne buduće zaposlenike.
Naime, poslodavci daju stvarne poslovne slučajeve, a studenti zatim osmišljavaju efikasna, inovativna i kreativna rješenja. Natjecanje je otvoreno za sve studente, timovi se sastoje od dva do četiri člana i svakom je timu na raspolaganju mentor iz poduzeća čiji poslovni slučaj rješavaju. Pobjednici ovogodišnjeg CSC-a, nagrađeni su novčanim iznosom, a neki i praksom kod poduzeća, partnera natjecanja. Svako je poduzeće proglasilo najbolja tri tima, koja su za svoje ideje nagrađena sa 10 tisuća kuna za prvo mjesto, 5 tisuća kuna za drugo mjesto te sa 3 tisuće kuna za 3 mjesto.
Ovogodišnje poslovne slučajeve zadali su, Adacta za poslovni slučaj Istraživanje i razvoj nove usluge bazirane na xRM konceptu, Hotel Zlatni jelen za Arhitektonsko – prostorna rješenja hotelskog kompleksa, Hrvatski Telekom za Internet of Things u turizmu Hrvatske, INA – Industrija nafte za Proces pribavljanja i selekcije pripravnika srednje stručne spreme tehničkog usmjerenja, Novartis za poslovni slučaj Društvena odgovornost farmaceutske industrije, PLIVA Hrvatska za e-kampanja za Plivinu paletu kontraceptiva, Privredna banka Zagreb za Razvoj odnosa sa studentskim segmentom s naglaskom na Customer Experience, Societe Generale – Splitska banka s poslovim slučajem Razvoj loyalty programa kartice za mlade Splitske banke, Tisak za Tisak code, Zagrebačka banka za Financiranje projekta vjetroelektrane i Zagrebačka pivovara za poslovni slučaj Žuja na INmusic festivalu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu