Johnson & Johnson je objavio kako će za 3,3 milijarde dolara preuzeti Vogue International. Time će div robe široke potrošnje svom portfelju brendova pridodati i OGX šampone i FX proizvode za oblikovanje kose.
Proizvodi z njegu Vogue stekli su, između ostaloga, popularanost zahvaljujućim živahnim koloritnim pakiranjima s pomoću kojih iskaču na policama drogerija. Korporativna politika te kompanije da se usredotoči i troši više za kupnju prostora na policma nego za oglašavanje potrošačima u njihovu se slučaju pokazala punim pogotkom. Kako javlja Reuters, u igri za preuzimanje Voguea bili su između ostalih i Unilever, Henkel i L'Oréal.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu