Nakon ovogodišnje Vinistre, u zagrebačkom Red Red wine baru predstavljena su vina Romeo, nova nada istarskog vinarstva i brend koji se polako afirmira i u ostatku zemlje.
Roberto Paliska iz OPG-a Romeo Licul, nakon nogometne karijere na domaćim i internacionalnim terenima odlučio se posvetiti obiteljskoj tradiciji započetoj 1850. Obitelj Licul očuvala je obiteljsko naslijeđe Vina Romeo. Kako kaže Paliska, 6 ha vinograda koji u Nedešćini, na tom posebnom mediteranskom tlu, njihovom vinu daje dodatnu kvalitetu. Noseća ilustracija na etiketi njihov i zaštitni znak, zapravo je prikaz općine Nedešćina u kojoj se Romeo vina i proizvode.
“U ovim vodama sam se našao slučajno, ali brzo sam zavolio ovaj posao. Konkurencija je ogromna, što zahtjeva veliku borbu. Odlučili smo u Zagrebu predstaviti naša vina, da i Zagrepčani okuse i vide zašto se možemo pohvaliti s dva zlata s Vinistre za našu malvaziju i teran te s muškatom koji je osvojio srebrnu medalju”, otkrio je Paliska.
Ovu obiteljsku tradiciju prvi je obnovio i osuvremenio danas 75-godišnji Romeo Licul, Robertov tast, a nastavlja se i dalje jer u poslu sudjeluju i supruga te njihove kćeri Roberta i Antonela, studentica poduzetništva. Zahvaljujući suradnji s hotelskim lancem Valamar plasirali su svoja vina u hotele u Rapcu, a vina Romeo mogu se naći i u mnogim istarskim restoranima i barovima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu