Emoji jezik je topao, razigran i pun razumijevanja – baš poput TLC-a

Autor: Marta Duić , 26. svibanj 2016. u 10:28
TLC

Stephen Royle, viši kreativnim direktorom Discovery Networksa objasnio nam je odakle ideja i kako emojiji nadopunjuju TLC brend.

Kompanija Discovery Networks CEEMEA je predstavila novi vizualni identitet za TLC, kanal posvećen ženama, koji se temelji na jedinstvenom konceptu „OMG with heart“ („OMB sa srcem“) i uvodi emoji jezik za komunikaciju sa svojim gledateljima. Integrirana kampanja za novi vizualni identitet bazirana je na dvije temeljne vrijednosti kanala TLC, iznenađenju i emocijama, te slavi sve ono što TLC predstavlja – nevjerojatne ljudske priče koje izazivaju snažne reakcije gledatelja. Stephen Royle, viši kreativnim direktorom Discovery Networksa za CEEMEA tržište objasnio nam je odakle ideja i kako emojiji nadopunjuju TLC brend.

Kako ste došli na ideju za kampanju?

Radio sam s nekoliko kreativnih timova, a mrežu smo proširili nadaleko i naširoko u potrazi za najjačim kreativnim rješenjem. Kreativni je proces bio inspiriran jasnom i snažnom porukom kanala. Krenuli smo od same srži, sa  porukum – OMG with heart –   i imali smo potpunu slobodu da budemo hrabri i pobudimo znatiželju kod mlađe generacije, a to je uistinu uzbudljivo. Pristup koji omogućava korištenje emojija za identitet samog kanala i brand kampanje je nastao od strane više kreativnih timova. CEEMEA kreativna grupa u Londonu je ovaj pristup predstavila na najuzbudljiviji, maštovit i kompletan način – nudeći novi okvir i zaokruženu kampanju od 360 stupnjeva, koja na najučinkovitiji način zbližava televizijsko i digitalno okruženje.

Zašto mislite da emojiji nadopunjuju TLC brend?

Možda nas to što smo trenutno okruženi emojijima čini osjetljivijima na brojne druge brandove i oblike komunikacija koji ih koriste na različite načine. Smatram kako smo nevjerojatno sretni što su se emojiji tako prirodno stopili s osobnošću TLC kanala. Njihova upotreba daje određenu širinu sadržaja koji je prepun trenutaka koji nam otvaraju oči i koje jednostavno moramo prepričati – to je mješavina iznenađujućih, emocionalnih i poticajnih osobnih priča koje svatko od nas ima potrebu podijeliti. Dakle, jezik emojija koji praktički svi koristimo na dnevnoj bazi, omogućava nam da podijelimo svoje osjećaje i priče. Emojiji predstavljaju savršen oblik da prigrlimo, uzdignemo i slavimo naše TLC priče. Emoji jezik je topao, razigran i pun razumijevanja – baš poput TLC-a. Postoji mnogo drugih razloga zašto se emojiji tako dobro uklapaju – oni će nam pomoći povećati privlačnost kanala, osobito kada je u pitanju internet generacija.

Biste li koristili emojije na nekom drugom Discovery kanalu?

Vjerujem kako se osobnost brendova ostalih kanala u Discovery portfelju ne bi tako prirodno stopila s jezikom i stilom emojija. Također, sada kada smo koristili ovaj jezik u sklopu jednog od naših brendova, ne bih ponovio isto s nekim drugim.

Koje reakcije očekujete od gledatelja kada vide kampanju?

Kada gledatelji vide novi vizualni identitet televizijskog kanala i kampanju, nadamo se i vjerujemo da će osjećati bolju povezanost s našim serijalima. Stavljamo naglasak na priče ispunjene hrabrošću, pokretom i zabavom. Cilj kampanje je da se gledatelji povežu s tim pričama, da im one postanu bitne, a to možemo postići uz dašak osobnosti, topline i pozitivnosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close