Kompanija Discovery Networks CEEMEA je predstavila novi vizualni identitet za TLC, kanal posvećen ženama, koji se temelji na jedinstvenom konceptu „OMG with heart“ („OMB sa srcem“) i uvodi emoji jezik za komunikaciju sa svojim gledateljima. Integrirana kampanja za novi vizualni identitet bazirana je na dvije temeljne vrijednosti kanala TLC, iznenađenju i emocijama, te slavi sve ono što TLC predstavlja – nevjerojatne ljudske priče koje izazivaju snažne reakcije gledatelja. Stephen Royle, viši kreativnim direktorom Discovery Networksa za CEEMEA tržište objasnio nam je odakle ideja i kako emojiji nadopunjuju TLC brend.
Kako ste došli na ideju za kampanju?
Radio sam s nekoliko kreativnih timova, a mrežu smo proširili nadaleko i naširoko u potrazi za najjačim kreativnim rješenjem. Kreativni je proces bio inspiriran jasnom i snažnom porukom kanala. Krenuli smo od same srži, sa porukum – OMG with heart – i imali smo potpunu slobodu da budemo hrabri i pobudimo znatiželju kod mlađe generacije, a to je uistinu uzbudljivo. Pristup koji omogućava korištenje emojija za identitet samog kanala i brand kampanje je nastao od strane više kreativnih timova. CEEMEA kreativna grupa u Londonu je ovaj pristup predstavila na najuzbudljiviji, maštovit i kompletan način – nudeći novi okvir i zaokruženu kampanju od 360 stupnjeva, koja na najučinkovitiji način zbližava televizijsko i digitalno okruženje.
Zašto mislite da emojiji nadopunjuju TLC brend?
Možda nas to što smo trenutno okruženi emojijima čini osjetljivijima na brojne druge brandove i oblike komunikacija koji ih koriste na različite načine. Smatram kako smo nevjerojatno sretni što su se emojiji tako prirodno stopili s osobnošću TLC kanala. Njihova upotreba daje određenu širinu sadržaja koji je prepun trenutaka koji nam otvaraju oči i koje jednostavno moramo prepričati – to je mješavina iznenađujućih, emocionalnih i poticajnih osobnih priča koje svatko od nas ima potrebu podijeliti. Dakle, jezik emojija koji praktički svi koristimo na dnevnoj bazi, omogućava nam da podijelimo svoje osjećaje i priče. Emojiji predstavljaju savršen oblik da prigrlimo, uzdignemo i slavimo naše TLC priče. Emoji jezik je topao, razigran i pun razumijevanja – baš poput TLC-a. Postoji mnogo drugih razloga zašto se emojiji tako dobro uklapaju – oni će nam pomoći povećati privlačnost kanala, osobito kada je u pitanju internet generacija.
Biste li koristili emojije na nekom drugom Discovery kanalu?
Vjerujem kako se osobnost brendova ostalih kanala u Discovery portfelju ne bi tako prirodno stopila s jezikom i stilom emojija. Također, sada kada smo koristili ovaj jezik u sklopu jednog od naših brendova, ne bih ponovio isto s nekim drugim.
Koje reakcije očekujete od gledatelja kada vide kampanju?
Kada gledatelji vide novi vizualni identitet televizijskog kanala i kampanju, nadamo se i vjerujemo da će osjećati bolju povezanost s našim serijalima. Stavljamo naglasak na priče ispunjene hrabrošću, pokretom i zabavom. Cilj kampanje je da se gledatelji povežu s tim pričama, da im one postanu bitne, a to možemo postići uz dašak osobnosti, topline i pozitivnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu