Einstain je odavno rekao: "Logika će nas dovesti od točke A do točke B, a mašta će nas odvesti svagdje!"
O načinu kako zaposlenici rješavaju probleme i koliko će biti kreativni u stvaranju novih ideja ovisi cjelokupni uspjeh tvrtke. Upravo su na to mislili u World Economic Forumu kada su definirali da će narednih godina najtraženije poslovne vještine biti kompleksno rješavanje problema, kritično mišljenje i kreativnost. Za to nam logični um više nije dovoljan. Prosječnost na današnjem tržištu ne može donijeti boljitak. Za uspjeh trebate maštu!
Ideje su postale valuta nove ekonomije. One su te koje donose komparativnu prednost, a samim time i kapital. No, naš trenutni način razmišljanja povezan s lijevom stranom mozga ne može generirati ništa tako inovativno i originalno, već se samo vrtimo u krugu u svojim svakodnevnim rutinama i poznatim odgovorima.
Izađite iz kutije i proširite vidike. Vrijeme je da logici dodamo novu kreativnu komponentu kako bi mogli kompleksnije rješavati probleme i stvarati nove, zanimljive ideje koje će napraviti razliku. Ovdje je kreativnost ekonomska komponenta bez koje će tvrtke lagano ali sigurno ostajati u prošlosti. Znanost je to već dokazala.
Pogledajte tvrtke iz Silicijske doline, one su shvatile što trebaju raditi da bi bile uspješne i rade sve kako bi potakle svoje zaposlene da budu kreativniji i produktivniji.
Uskočite i vi u taj vlak dok ne bude kasno!
Kome je radionica namijenjena?
Radionica je namijenjena svima koji donose odluke, stvaraju nove ideje, rješavaju probleme i mogu na bilo koji način sudjelovati u unapređenju poslovnih procesa i usluga u bilo kojem poslovnom segmentu.
Cilj radionice
Poticanje i razvoj kreativnog (divergentnog) razmišljanja u svrhu kompleksnijeg rješavanja problema i generiranja inovativnih ideja, fokusiranja energije na stvaranje dodane vrijednosti kao i samomotiviranje na traženje načina kako biti drugačiji i bolji.
Što će se naučiti?
- Zašto nam treba kreativan način razmišljanja u svim segmentima posla
- Što znači biti kreativan i jesmo li svi kreativni
- Kako probuditi kreativnost u sebi i razmišljati izvan okvira
- Koje alate imamo i kako ih koristiti da bi potakli kreativno razmišljanje
- Koje osobine imaju kreativci
- Što je naš najveći neprijatelj produktivnosti i gdje rasipamo energiju
- Kako promijeniti percepciju i prebroditi svoje strahove
- Kako se poticati i motivirati
Program radionice:
10:00 – 11:30 Kreativnost-o čemu pričamo
Što je to kreativnost, zašto nam treba, tko je sve kreativan, gdje smo se i zašto izgubili, načini razmišljanja, kako funkcionira naš mozak, kako potaknuti kreativno razmišljanje i generiranje ideja, mali trikovi i alati
Radionica: asocijativna igra, kako napraviti avion, kako kreativno razmišljati, zločesti kamatar, vicevi bez veze
11.45 – 12.30 Stvaranje i evaluacija ideja-brainstorming (po zadnjim znanstvenim istraživanjima)
13:30 – 15:00 Osobine kreativaca i kako ih stvoriti
Vježbalica, osobine kreativaca, najveći neprijatelji kreativnosti, što ćemo sa stresom i strahom, koliko smo znatiželjni, samomotivacija.
15:15 – 16:00 Upoznajmo sebe da bi mogli rasti– napraviti vlastit plan
16:00 – 17:00 Šarenica (domaća zadaća, mali savjeti, pitanja, konzultacije, razmjena ideja)
O predavaču: mr. sc. Danijela Gašparović
Diplomirala je na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu, zatim je magistrirala marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Završila je i Odnose s javnošću na London school of public relations. Bavi se slikarstvom (6 samostalnih izložbi u Zagrebu i Briselu) i pisanjem (knjiga Plavuša u borbi s nosorogom, knjiga u pripremi Kreativno razmišljanje čini razliku). Dugo vremena radila je kao direktor prodaje, marketinga, te korporativne komunikacije i ta iskustva su joj uvelike pomogla u daljnjoj karijeri. Dugi niz godina proučavala je mnoge samorazvojne tehnike i pohađala razne seminare (Bruno ŠimlešA, NLP-a, life coachinga i dr). U proučavanju drevnih znanja i mudrosti obišla je Tajland, Burmu, Meksiko, Indiju, Izrael….! Danas se bavi edukacijama i PR-om, vlasnica je portala Lifex.hr, piše kolumnu i urednica je online magazina. Sva svoja profesionalna, znanstvena i životna znanja i iskustva spojila je u jednu vrlu zanimljivu priču, u mudrost koja zadire u sve segmente naših života i otkriva kako možemo biti sretni, nadahnuti i inspirirani.
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije za rane prijave i uplate do 28.rujna 2016. iznosi 1.000,00 + PDV. Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450,00 kn + PDV. U cijenu seminara su uključeni svi radni materijali potrebni za seminar.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 10. listopada 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 11.listopada 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Graham Wallas i Richard Smith, u svom djelu Art of Thought, objavljenom 1926. godine, predložili su jednog od prvih modela kreativnih procesa. U Wallasovom modelu, kreativne se uvide i prosvijećivanja da objasniti kroz proces koji se sastoji od 5 dijelova:
priprema (pripremni rad na problemu koji usmjerava pojedinčev um na problem i istražuje dimenzije problema),
inkubacija (problem je ušao u podsvijest pojedinca i izvana nije vidljiva reakcija),
nagovještaj (kreativna osoba dobije ‘predosjećaj’ kako je rješenje na svom putu),
prosvijećivanje ili uvid (kreativna ideja oslobađa se iz pojedinčeve podsvijesti u njegovu svijest),
potvrda (ideja je svjesno potvrđena, promišljena, a zatim i primjenjena).
Pošaljite 70% uhljeba na burzu pa ćete vidjeti koliko ima kreativnog razmišljanja i to bez radionica!
Uključite se u raspravu