Hrvatska turistička zajednica zabavnom i originalnom kampanjom nagrađuje strane turiste

Autor: Poslovni.hr , 18. svibanj 2016. u 13:04
Foto: Aleksandar Gospić/HTZ

Strani turisti na ovaj način mogu si sa svega nekoliko riječi osigurati nezaboravno putovanje u jednoj od najpoželjnijih ljetnih europskih destinacija – Hrvatskoj.

Hrvatska turistička zajednica osmislila je sjajnu ideju kako privući strane turiste. 

U najnovijoj kampanji pozivaju strane turiste da iskoriste kreativnost i duh, te osmisle najoriginalniju "out of office" poruku (radi se o e-mail poruci koja se automatski šalje pošiljatelju kada primatelj nije u uredu). 

13 finalista sa najsmješnijom i najkreativnijom "out of office" porukom natjecat će se za glavnu nagradu: all inclusive 7-dnevno jedrenje hrvatskom obalom za četvero ljudi, sa uključenim avionskim letovima i ostalim transferima, skiperom i vrhunskim kuharom.

Strani turisti na ovaj način mogu si sa svega nekoliko riječi osigurati nezaboravno putovanje u jednoj od najpoželjnijih ljetnih europskih destinacija – Hrvatskoj.

Komentirajte prvi

New Report

Close