Na regionalnom sajmu kontinentalnog turizma Wellcone održanom u Krapini na panelu Aktivno uključivanje subjekata u turističku ponudu kontinentalne Hrvatske stručnjaci iz sektora objasnili su koliki je potencijal kontinentalnog turizma i kako ga maksimalno iskoristiti.
Nakon što su najavljeni vaučeri za domaće turiste po uzoru na Mađarsku, Zoltan Gyrrfy iz Vinolive, jedan od sudionika panela, objasnio je kako je taj potez pomogao njihovom turizmu. Osim što su povećali domaća noćenja za 30 posto, povećali su i domaću turističku potrošnju za čak 64 posto.
"U ruralnim mjestima povećali smo broj domaćih turista, a Pečuh i mađarska Baranja nude i eno i gastroturizam. Upravo zahvaljujući tom spoju godišnje ostvarujemo 60.000 noćenja u gradu koji ima samo 3000 stanovnika. Uspjeh naše vinske ceste dogodio se na principu preporuka – ako si sad kod mene, idi i kod mojih susjeda koji su također vinari. Od pet apartmana došli smo do dva hotela, a grade se i još dva nova kompleksa. U tom smjeru treba ići i Hrvatska", istaknuo je Gyrffy.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu