PBZ je korištenjem umjetne inteligencije za 50 posto povećao interes korisnika i za 12,5 posto prodaju svojih proizvoda putem internetskog bankarstva objavljeno je na konferenciji 10. Oracle Cloud Day. Maja Salamon, direktorica Demand Management Officea PBZ-a kaže da su uvođenjem sustava Oracle Real-Time Decisionsa (RTD) korisnici više klikali na ponude, više ih čitali pa čak ih i više odbijali.
No, ističe, u banci su zadovoljni čak i time, jer su tako bolje upoznali svoje klijente. Projekt uvođenja RTD-a trajao je četiri mjeseca, a osim modula koji analizira korisnikovo ponašanje koristeći i CRM, razvili su i dio koji radi predviđanja budućih ponašanja klijenata pri čemu su osmislili 120 različitih prediktivnih modela ovisno o interesima korisnika. PBZ planira RTD ugraditi i u mobilno bakarstvo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.PBZ i umjetna inteligencija, dajte nemojte molim vas
Uključite se u raspravu