U drugom kvartalu poslovne godine 2015./16.* prodaja METRO Grupe iznosila je 13,6 milijardi eura te je nastavljen pozitivan rast poslovanja uz rast like-for-like prodaje od 0,6%. Operativna dobit METRO Grupe u prvoj polovici poslovne godine iznosila je 1,2 milijarde eura.
Pozitivnim rezultatima Grupe u drugome kvartalu pridružuje se i METRO Cash & Carry čija prodaja putem dostave trenutačno čini rekordnih 11,8% udjela u ukupnoj prodaji METRO Cash & Carryja te porastom like-for-like prodaje od 0,5% koja raste 11. kvartal zaredom.
„METRO Grupa je, unatoč izazovnom okruženju, ostvarila pozitivne rezultate tijekom nekoliko posljednjih kvartala. Novi rekordni pokazatelji prodaje ostvarene dostavom i brzi rast našeg online poslovanja još jednom pokazuju koliko su uspješno transformirani naši segmenti veleprodaje, hrane i potrošačke elektronike“, izjavio je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe.
Sve prodajne linije METRO Grupe doprinijele su rastu u drugome kvartalu. Media-Saturn ostvario je rast like-for-like prodaje od 0,7% i online prodaje od 9,6%. Porast like-for-like prodaje od 0,5%, u drugome kvartalu bilježi i Real, dok je njegova online prodaja u prvoj polovici poslovne godine rasla za više od 60%.
U poslovnoj godini 2015./16. METRO Grupa nastavit će ulagati u transformaciju poslovnog modela te se fokusirati na učinkovitost i upravljanje troškovima, a očekuje se da će predviđenom rastu ukupne prodaje najviše doprinijeti prodajne linije METRO Cash & Carry i Media-Saturn.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu