“Lika Quality”: Autentično i kvalitetno u prvom planu

Autor: Poslovni.hr , 10. svibanj 2016. u 22:00
Kovačević ističe brend 'Lika Quality' za proizvode koji zadovolje visoke standarde, Foto: Pixsell

Kovačević je svjestan da je turizam u Lici slabo razvijen te da, osim u okolici Plitvičkih jezera, nema značajnih smještajnih ni sadržajnih kapaciteta za primanje gostiju.

U Hrvatskoj postoji 56 Lokalnih akcijskih grupa (LAG) koje okupljaju lokalne državne, javne i privatne institucije i tvrtke u cilju gospodarskog razvoja. LAG Lika, koji se proteže preko Ličko-senjske županije, a obuhvaća i dijelove Karlovačke te Zadarske, je najveći te zauzima čak 11 posto ukupnog državnog teritorija, pojasnio je na turističkom kongresu u Makarskoj u petak Tomislav Kovačević, čelnik tog LAG-a.

Dodaje da je ova organizacija do sada sklopila dogovor s 20-ak partnera iz Like i okolice, a cilj im je ojačati poljoprivrednu proizvodnju, samoodrživo gospodarstvo, turizam te stvoriti lokalni poduzetnički identitet koji će počivati na ekologiji. Zbog toga su i lansirali brend ‘Lika Quality’ koji će dobivati proizvodi i usluge za koje se procjeni da su zadovoljile visoke ekološke i kvalitativne standarde. Za sada je LAG uspio postići da je lički krumpir postao autohtoni brend priznat i od strane Europske unije, a u tijeku je istovjetni proces za ličku janjetinu, sir škripac, ličku šljivovicu te velebitsku slaninu koja bi se trebala sušiti na buri. Kovačević je svjestan da je turizam u Lici slabo razvijen te da, osim u okolici Plitvičkih jezera, nema značajnih smještajnih ni sadržajnih kapaciteta za primanje gostiju.

“Naš razvoj turizma ne ide za tim da radimo na samom broju turista već nam je cilj raditi na kvaliteti i da se u našoj turističkoj ponudi nađu kvalitetni autohtoni sadržaji, od smještaja, hrane, pića i svega ostalog koji su autentično lički te imaju visoku dodanu vrijednost za lokalno stanovništvu”, kaže Kovačević. 

Komentirajte prvi

New Report

Close