Otto grupa, poznati njemački online trgovac, na sastanku s hrvatskim proizvođačima namještaja u četvrtak u Zagrebu najavila je širenje liste partnera iz Hrvatske te uključivanje regionalnih. Hrvatski će proizvođači tako dobiti pristup tržištu koje se prostire na četiri kontinenta i uključuje više od 40 zemalja.
"Hrvatska ima fantastične tvornice i namještaj. U vašoj zemlji i regiji, zahvaljujući izuzetnim prirodnim bogatstvima, krije se golem potencijal i velik prostor za rast", poručio je Michael Otto, vlasnik Otto grupe. S proizvođačima iz Hrvatske surađuju već više od dvije godine, a uključivanje u prodajnu i distributivnu mrežu Otto grupe većini je donijelo poslovnu renesansu i ekspanziju izvoza. Njemačka je još uvijek njihovo najvažnije tržište. Slijede ostatak Europe, Amerika, Rusija i azijsko tržište, u kojem vide sve veći potencijal.
Financijsko razdoblje zaključno s krajem veljače 2016. bilo im je iznimno uspješno, s rastom prometa više od 500 milijuna eura, na 12,572 mlrd. eura. U Njemačkoj bilježe najveći rast prihoda (5,5%), a glavni pokretač ukupnog rasta bila je online prodaja. U tom su im sektoru prihodi porasli na 6,6 milijardi eura. U 2016./2017. očekuju rast prihoda od četiri posto. Iako je kataloška prodaja namještaja osjetila pad kupovne moći, te su se neki od najpoznatijih prodavača putem kataloga ugasili, Otto taj segment održava uspješnim. No, marketing i prodaju planiraju više usmjeravati k online i mobilnim načinima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu