DM i Kaufland najbrže plaćaju, evo tko je najsporiji

Autor: Jadranka Dozan , 28. travanj 2016. u 08:50
Foto: Thinkstock

Izgledan nastavak rasta u maloprodaji.

Od deset vodećih tvrtki u maloprodaji u Hrvatskoj daleko je "najbrži" u plaćanju obveza prema dobavljačima Dm-drogerie markt koji to u prosjeku čini u roku 20 dana, a slijede ga Kaufland sa 28 te Billa s 37,8 dana. Nakon što je 2012. kod vodeće desetorke povećano prosječno razdoblje plaćanja obveza, u godinama koje su slijedile taj se rok skraćivao pa je 2014. prosječno vrijeme plaćanja palo sa 64 na nepunih 58 dana.

Pritom je u Plodinama ono iznosilo nepunih 80 dana, u vodećem Konzumu nepunih 72 dana, a u Tisku prosječno 63,6 dana. Neki su to poslovni pokazatelji situacije u maloprodaji kojom su se u najnovijem izdanju Sektorskih analiza pozabavili analitičari zagrebačkog Ekonomskog instituta. Među ostalim, navode da su vodeći maloprodavači u 2014. u odnosu na 2013. blago povećali poslovne prihode (0,6%), ali i dalje, ukupno gledano, posluju s gubitkom, premda manjim nego prethodnih godina (2014. im je minus pao sa 56 na 50 mil. kuna).

U isto vrijeme, top 10 maloprodajnih tvrtki u Hrvatskoj povećalo je investicije u dugotrajnu imovinu za 9,2%, ali su i smanjili broj zaposlenih za 6% pa je i rast proizvodnosti rada više bio posljedica smanjenja zaposlenosti nego rasta prihoda od prodaje. U EIZ-u i ove i 2017. smatraju izglednim nastavak blagog rasta realnog prometa u trgovini na malo, a trendovi u toj branši uvelike bi trebali biti u znaku tehnoloških unaprijeđenja, naročito vezanih uz mobilne uređaje (pretraživanje, kupnje, plaćanja) te konsolidaciju baza podataka i programe lojalnosti.

Komentari (3)
Pogledajte sve

Još je DM poznatiji po najvećoj marži!

Analizirajući Nietzsche, njemački filozof Petar Sloterdijk pokazuje kako do pomračenja uma kod Nietzsche dolazi tek kada se susretnu dvije figure koje su do tog susreta(pomračenja uma) odvojeno i veselo koketirale. To su Dionizije i Diogen.
Sve dok veselo koketiraju dobavljači(Diogeni) i financijske institucije(Dioniziji) na strani pasive- obveza, do tada ne dolazi do POMRAČENJA UMA!!!!
Sve dok odvojeno koketiraju Dionizije(kartice) i Diogen(potrošački oportunizam) kod potrošača, do tada nema pomračenja uma!
Pomračenje uma kako na strani financijera tako i na strani potrošača pojavljuje se tek međusobnim susretom. Na scenu tada nastupa Veliki inkvizitor bilo kao kod Dostojevskog bilo kao kod Heideggera !!!
Veliki inkvizitor danas je Stečaj, kako pravne osobe, tako i privatnog lica!

U konzumu i pevecu je na komisiju.
Tipa,dodite po svoje jagode jer ih nismo uspjeli prodati u 15 dana

New Report

Close