Autocesta Bar-Boljare velik je izazov jer je na trasi mnogo mostova i tunela, pa bi izvođač, ako bude potrebno, mogao promijeniti trasu.
Izvođač radova na autoputu Bar-Boljare obavlja aktivnosti prema svom programu, pa su tempo i dinamika realizacije pojedinih, ali i glavnog projekta, njegova odgovornost, priopćeno je iz crnogorskog ministarstva prometa i pomorstva. "Prosjek projektiranja kod tako velikih kapitalnih projekata, s vrlo zahtjevnom morfologijom terena i velikim brojem objekata na trasi, iznosi od devet do 12 mjeseci", rekli su agenciji Mina-biznis iz ministarstva prometa i pomorstva odgovarajući na pitanje kada će biti završen glavni projekt za izgradnju autoputa Bar-Boljare.
Navode kako samo izrada potrebnih geodetskih podloga i izvođenje geotehničkih istražnih radova sa odgovarajućim elaboratima, traje oko šest mjeseci. Gradnja autoceste stajat će državu 809 milijuna eura. Od kineske Exim banke posudili su 944 milijuna dolara, na 20 godina i sa kamatom od dva posto i poček od šest godina. Ugovor o projektiranju i gradnji prioritetne dionice od Smokovca do Mateševa potpisan je sa kineskim kompanijama CRBC i CCCC.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu