Globalni proizvođači automobila osjećaju pritiske sve oštrije konkurencije u Kini i posustalog rasta prodaje na tom najvećem svjetskom tržištu automobila, neke su od poruka predstavnika industrije okupljenih na netom otvorenom Sajmu automobila u Pekingu.
U Kini je prošle godine ukupno prodano 24,6 milijuna vozila, čime je stekla status ključnog tržišta za strane proizvođače kao i za domaće brendove. No, te brojke pokazuju rast prodaje za svega 4,7 posto u odnosu na 2014. godinu kada je prodaja porasla za 6,9 posto, pokazali su podaci Kineskog udruženja proizvođača automobila. "Prodaja usporava. Kinesko tržište uistinu djeluje zrelo. Ono je dio okruženja koje obilježava sve veća konkurencija", kazao je predsjednik i izvršni direktor kineskog ogranka Forda John Lawler.
Audi također osjeća pritiske, premda uživa zavidan status među brendovima u Kini i dugo je smatran markom za kojom žude potrošači. "Naši se konkurenti zasigurno žele domoći našeg tržišnog udjela i neki od njih su uspješni u tome. To je biznis, moramo se s time nositi i boriti", kazao je predsjednik Audijevog kineskog ogranka Joachim Wedler, dodajući kako se očigledno zaoštrava situacija s određivanjem cijena.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu