Genijalac iz Rovinja Mauro Massarotto već godinama svojim modelima sunčanih naočala živih boja brenda Sheriff&Cherry oduševljava brojne velike zvijezde današnjice, poput Rihanne, Keire Knightley, Beyonce, Frank Oceana ili pak Neneh Cherry, piše Jutarnji list.
A nakon što je u Londonu i New Yorku prošli tjedan odradio medijsku prezentaciju svoje kolekcije za 2017., preksinoć je u Zagrebu otvorio i svoj privremeni Pop Up Store, gdje je hrvatskoj publici prvi put predstavljena najnovija kolekcija ovog iznimno uspješnog hrvatskog brenda.
U poslovnim terminima uspjeh Maura Massarotta i njegove tvrtke Massarotto sažima se u 2,7 milijuna kuna prihoda u 2014. godini, posljednjoj za koju su financijski rezultati dostupni na servisu Poslovna.hr. Prije samo pet godina, odnosno 2010. godinu završio je s prihodom od 220 tisuća kuna, što znači da je do danas njegov biznis sakrivanja očiju od sunca narastao više od deset puta.
Otvorenje dućana nisu propustili brojni poznati posjetitelji, a najveće oduševljenje izazvao je model Ibiza, koji još nazivaju i “maska”, a koji je nedavno na stranicama australskog Voguea proslavio svjetski top-model Lara Stone u modnom prilogu slavnog fotografa Marija Testina, nastalom na poznatoj australskoj plaži Bondi Beach. Taj se “vrući” model, osim u Zagrebu, prodaje još samo u New Yorku i Hong Kongu.
Massarottu popularne naočale donose i respektabilnu dobit, koja je preklani dosegnula 413 tisuća kuna, a godinu dana ranije na njima je zaradio 891 tisuću kuna, otkrivaju poslovni rezultati njegove kompanije. U pet godina, od 2010. zaključno sa 2014. zaradio je 1,5 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu