Tele2 AB, (Tele2) (NASDAQ OMX u Stockholmu: TEL2 A i B TEL2) danas je objavio konsolidirane rezultate poslovanja za prvi kvartal 2016. godine. Tele2 Hrvatska ostvario je porast neto prodaje za 4 posto na 258 milijuna kuna u prvom kvartalu 2016.
„Prvi kvartal je obilježen ključnim postignućem za nas – sada nudimo 4G na svim tržištima na kojima smo prisutni. Na taj način smo ojačali temelje našeg poslovanja kako bismo osigurali kontinuirani uspjeh u pogledu rasta i monetizacije podatkovnog prometa. Kao predvodnici u pružanju vrijednosti korisnicima, našim korisnicima nudimo uslugu visoko kvalitetnog i brzog pristupa mobilnom internetu po odličnim cijenama. Uvjerena sam da će naš fokus na tehnologiju i monetizaciju podatkovnog prometa osigurati trajnu i održivu vrijednost, kako korisnicima tako i dioničarima“, izjavila je Allison Kirkby, predsjednica Uprave Tele2 AB.
Neto prirast korisnika u prvom kvartalu 2016. godine iznosio je -7000 (-24000). Rast korisnika postpaid usluga iz četvrtog kvartala 2015. godine nastavio se i u prvom kvartalu 2016. godine. Međutim, ukupan broj korisnika se smanjio uslijed većeg broja korisnika usluga na bonove korištenih u turističkoj post sezoni 2015. godine.
Zahvaljujući većim prihodima od usluga krajnjim korisnicima, te većem prihodu od prodaje opreme, Tele2 Hrvatska je u prvom kvartalu 2016. godine ostvario porast neto prodaje za 4 posto koja je iznosila 258 (248) milijuna kuna.
Prihodi od krajnjih korisnika veći su za 2,5 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine i iznose 165 (161) milijuna kuna.
Veći troškovi naknada za radiofrekvencijski spektar te veće investicije u marketing negativno su utjecale na kvartalnu dobit prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) koja iznosi 9 (17) milijuna kuna.
U prvom kvartalu, Tele2 se fokusirao na završnu implementaciju i pokretanje 4G mreže, koja pokriva 90% stanovništva, a koja je nastavak nadogradnje 3G mreže dovršene krajem prošle godine. Pred kraj kvartala, Tele2 je predstavio potpuno novi i redizajnirani portfelj proizvoda i usluga za pretplatnike, osiguravajući im fleksibilnost i jednostavnost kao i potpunu kontrolu. Uz novi portfelj proizvoda i usluga, Tele2 je predstavio i novu marketinšku i komunikacijsku platformu kao i novi koncept Tele2 trgovine.
„Rezultati za prvi kvartal 2016. godine su u skladu s našim očekivanjima. U prvom kvartalu smo uveli nekolicinu noviteta i novih usluga, pružajući korisnicima dodatnu vrijednost uz već prepoznatljivo najbolju cijenu. Prve reakcije naših korisnika su izrazito pozitivne“ izjavio je predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska, Viktor Pavlinić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu