Yahoo, koji je u postupku prodaje svog ključnog internetskog poslovanja, izvijestio je o gubitku u prvom ovogodišnjem tromjesečju od 99 milijuna dolara, a pali su mu i prihodi.
Usporedbe radi, u istom razdoblju prošle godine Yahoo je poslovao s dobiti od 21,2 milijuna dolara.
Prihodi te internetske tvrtke pali su u razdoblju od siječnja do kraja ožujka za 11,6 posto, na 1,08 milijardi dolara u odnosu na isto tromjesečje 2015. No, taj pad bio je manji nego su očekivali analitičari te je cijena dionice Yahooa porasla u trgovanju nakon zatvaranja burze na Wall Streetu za 1 posto.
"S obzirom na sve izazove s kojima je Yahoo suočen kroz smanjenje broja zaposlenih i propast planova s Alibabom, uspjeti isporučiti takve rezultate je vrlo pozitivna stvar", smatra analitičar iz tvrtke JMP Securities Ronald Josey.
U veljači je Yahoo objavio da traži kupce za svoju osnovnu djelatnost – internetsko poslovanje, nakon što su propali planovi da proda svoj udio u kineskom divu internetske trgovine Alibaba. Rok za slanje potencijalnih ponuda bio je ponedjeljak.
Verizon, YP Holdings (bivši Yellowpages.com) i privatna equity tvrtka TGP iskazali su interes za kupnju internetskog poslovanja Yahooa. Vlasnik britanskog lista Daily Mail također razmišlja o ponudi u suradnji s drugim strankama.
"Naš plan za 2016. je čvrst početak i nastavak fokusiranja na učinkovitost, smanjenje troškova i poboljšanje dugoročnog rasta", kazala je izvršna direktorica Yahooa Marissa Mayer. "Zajedno smo napravili značajan napredak prema potencijalnim strateškim alternativama za Yahoo".
Tijekom posljednjih nekoliko godina Yahoo je pokušavao držati korak s promjenom okruženja u internetskom oglašavanju, no neki analitičari tvrde da nije uspio ostati relevantan na mnogim svojim glavnim tržištima. Ulagači su prilično razočarani Mayerovom nesposobnošću da napravi zaokret u poslovanju, pa je dioničar Starboard Value nedavno zatražio i promjenu Upravnog odbora Yahooa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu