Zagrepčani koji se voze ZET-ovim tramvajima i autobusima od danas sve informacije o stanju u prometu i kartama mogu dobiti na jedinstvenom telefonskom broju Centra za korisnike Zagrebačkog holdinga 072 500 400.
Tako korisnici više neće morati plaćati uspostavu poziva, s obzirom na to da se ranije usluga naplaćivala, već će samo plaćati lokalne impulse.
Produljeno je i radno vrijeme Centra, i to radnim danom od 7 do 22 te subotom od 8 do 13 sati. Uskoro će raditi i od 0 do 24 sata.
Dosadašnji broj s dodatnom naplatom uskoro će biti izvan funkcije.
Integracijom telefonske komunikacije cilj je korisnicima na jednom mjestu omogućiti pristup informacijama o svim uslugama koje pruža Zagrebački holding, na čemu se intenzivno radi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu