Na radionicama o ruralnom razvoju, brendiranju, osnovama prodaje, tehnologijama, digitalnom marketingu…

Autor: Ana Blašković , 15. travanj 2016. u 15:27
Foto: Petar Glebov / Pixsell

Karlo Stojčević iz iz Red Pointa održao je predavanje pod nazivom ‘Kako brendirati poljoprivredni proizvod’.

Okupljeni na Poslovnom uzletu Sv. Ivana Zeline imali su prilike sudjelovati na nizu besplatnih radionica koje su se bavile aktualnim temama za poduzetnike, obrtnike, vlasnike OPG-a i sve ostale. Radionice je temom o mjerama ruralnog razvoja i vinskoj omotnici otvorio Simon Ferjuc iz tvrtke Tetida, specijaliziranoj za savjetovanje o korištenju europskih fondova, regionalni razvoj te učinkovitost proizvodnih procesa.

Karlo Stojčević iz iz Red Pointa održao je predavanje pod nazivom 'Kako brendirati poljoprivredni proizvod'. Praktično izlaganje bilo je osmišljeno da savjetuje poduzetnika i poljoprivrednika pri analizi preduvjeta i realizaciji brend strategije: od osnovnog pitanja od čega se sastoji svaki brend, karakteristikama proizvoda i usluga, do konkurentskih brendova. Budući da su zakoni brendinga isti, predavanje je bilo korisno marketingašima, ali i onima kojima je marketing tek alat u poslu.

Kristina Androlić iz Androlić Konzaltinga govorila je o uvijek aktualnoj temi 'Kako povećati prodaju domaćih proizvoda'. Predavanje je uključilo osnove prodaje i prodajnih alata, a na konkretnim primjerima sudionicima je prezentirano kako učiniti vlastitu analizu tržišta, koje su mogućnosti razvoja brenda te kako povećati prodaju uz korištenje cjenovno prihvatljivih alata i aktivnosti.

Koje nove tehnologije poduzetnici mogu iskoristiti u službi poslovanja otkrio je okupljenima Krešimir Jusup iz Hrvatskog telekoma. Tijekom predavanja odgovorio je na danas često postavljano pitanje što je to 'poslovanje u oblaku' i što je uopće cloud koncept. Poseban naglasak stavio je na odgovore na pitanja kako upotrebom clouda smanjiti troškove poslovanja te zašto je za poslovne podatke cloud sigurniji od tradicionalnih informatičkih rješenja.

Temom o digitalnom marketingu u poslovanju bavili su se Hrvoje Šarić i Željka Tihomirović iz agencije Ohoho. Za sve poduzetnike koji idu ukorak s vremenom digitalni marketing, posebice oglašavanje na Googleu i Facebooku, postali su obveza. Predavači su dali odgovore na pitanja kako iskoristiti moć digitalnog marketinga za postizanje konkretnog cilja, koje alate koristiti te kako navigirati vodama digitalnog marketinga ne gubeći iz vida svoj poslovni cilj. Digitalni marketing nije sam sebi svrha već učinkovit i isplativ alat koji omogućuje direktnu i dvosmjernu komunikaciju, ideal o kakvom marketinška struka oduvijek sanja.

Radionica imena 'Business storytelling – boljom komunikacijom poboljšajte vaše poslovanje' pod vodstvom Tonija Babića iz Praktikum sustava, predstavila je ideju NPL-a te kako kako pronaći, strukturirati i ispričati priče kojima poruke prenosimo slušateljima način na koji ih oni vole primati. Ideja polazi od toga da smo evolucijski i neurološki uvjetovani da su nam dobre priče zanimljivije od drugih oblika komunikacije: od 200 000 godina povijesti modernog čovjeka o samo zadnjih nekoliko tisuća postoje pisani tragovi, a sve ostalo znanje prenošeno je putem priča, legendi i mitova. 

Komentirajte prvi

New Report

Close