Krešimir Delač, Simulus grupa u suradnji s PBZ-om, prezentirao je bankarske proizvode i način njihova korištenja. Kroz diskusiju se utvrdilo koji su to bankarski proizvodi zaista isplativi, ali i koje nuspojave donose.
Nikola Nikšić, poslovni savjetnik iz Korner savjetovanja, prisutnima je pojasnio da se kompleksni izazovi u uvjetima krize mogu rješavati jedino uz rafinirana sistemska rješenja usklađena s dugoročno održivim rastom i razvojem.
S učinkovitim metodama za dobivanje sredstava Europske Unije za nepoljoprivrednu djelatnost u ruralnom području prisutne je upoznao Jurica Zorman iz Euro Grant Konzaltinga.
O prednostima digitalnog marketinga u službi poslovnog uspjeha govorili su Željka Tihomirovć i Hrvoje Šarić iz specijalizirane marketinške agencije Ohoho. O važnosti dobrog marketinga za sve one koji se u mnoštvu žele posebno istaknuti govorio je i Tomislav Ceronja, direktor kreativne agencije Hype.
Krešimir Jusup iz Hrvatskog telekoma ukazao je na prednosti korištenja Cloud usluga koje mogu bitno ubrzati i olakšati sve poslovne procese, ali i generirati znatne uštede.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Konzultanti i slični podučavaju poduzetnike a vjerojatno svi zajedno nemaju radnog staža u poduzetništvu kao jedan sredovječni poduzetnik. Zato nam i je tako. Kakav to proizvod oni imaju da bi mogli podučavati one koji su stvorili određeni proizvod i ako su ga još uspjeli etablirati na globalnom tržištu to je kao da neki igrač iz seoske lige podučava Messia kako treba igrati nogomet.
Uključite se u raspravu