Certifikati bonitetne izvrsnosti mogu pripomoći u zadobivanju povjerenja stranih partnera

Autor: Poslovni.hr , 08. travanj 2016. u 08:44
Foto: PR

“Nerijetko se događalo da smo kod poslovanja s većim klijentima morali proći i kroz razne screening procese koji provjeravaju financijsku i kadrovsku pozadinu tvrtke.”

Intervju sa Mateom Perakom, managing directorom tvrtke Profico:

Predstavite svoju tvrtku i njezino područje rada.

Profico je tvrtka specijalizirana za dizajn i razvoj mobilnih i web tehnologija. U četiri godine postojanja svoje usluge uspješno pružamo na tržištima SAD-a, Zapadne Europe, UAE-a pa čak i Kine, te ponešto i u regiji. Glavni fokus su profilirane usluge projektiranja, dizajna i razvoja velikih mobilnih sustava korištenjem nativnih tehnologija za Android i iOS te web tehnologija, a klijenti su nam tvrtke poput Ericsson, International Medical Coorps, Allianz, T-mobile, Telenor, Vipnet i brojne druge na spomenutim tržištima. Osim toga dosta smo involvirani i aktivni unutar IT startup industrije, gdje smo surađivali s brojnim uspješnim startup tvrtkama koje danas zajednički izgrađenim proizvodima opslužuju milijune korisnika diljem svijeta. Kruna našeg djelovanja u tom segmentu industrije je SHIFT Konferencija koju smo od 2013-2015. godine suosnovali s partnerima u Splitu, na kojoj smo okupili 1200 startupera iz regije i ostatka svijeta.

Predstavite se, koju poslovnu funkciju obnašate i kako dugo?

Tvrtku Profico vodi zasad dvočlana uprava u sastavu Ante Matijaca i Mateo Perak. Mateo je član uprave od osnutka, dok se Ante pridružio pripajanjem izvrsne dizajnerske ekipe iz tvrtke Unity, te kao partner i član uprave participira u upravljanju tvrtkom.

Što za Vas znači činjenica da je Vaše poduzeće postalo nositeljem Certifikata bonitetne izvrsnosti za ovu godinu?

To je malen ali vjerodostojan dokaz da naša nastojanja u održavanju financijskog poslovanja izvrsnim, urađaju plodom. Godinama se trudimo uspostaviti i održati pozitivnu likvidnost u tvrtki te podmirivati sve obaveze u trenutku nastajanja. Istu financijsku disciplinu očekujemo i od svojih klijenata i partnera, pa smatramo da vlastitim odgovornim ponašanjem trebamo biti primjer. Princip je jednostavan, ulazne račune plaćamo po zaprimanju, a s druge strane ulažemo dosta napora u vlastite procese naplate s kojom danas nemamo problema.

Kako dolazite do novih kupaca i poslovnih partnera te kakve su reakcije na činjenicu da posjedujete Certifikat bonitetne izvrsnosti?

Za naš još uvijek najbolje funkcioniraju izravni kontakti. Online marketing je dosta dobar za plasman IT usluga na ciljano strano tržište, ali sama prodaja je dosta konkretnija kada se uputite osobno tamo gdje želite nešto raditi. Razne konferencije, sajmovi, meetupi i ostala okupljanja su dosta dobre polazišne točke za ostvarivanje inicijalnih poslovnih kontakata koji kasnije mogu prerasti u zaključene poslove.

Ako netko kod vas želi potrošiti veći iznos, svakako vam želi vidjeti lice i osjetiti stisak ruke. Certifikati bonitetne izvrsnosti svakako mogu pripomoći u zadobivanju povjerenja stranih partnera, jer daju određenu garanciju da je financijski segment vašeg poslovanja uredan i stabilan.
Nerijetko se događalo da smo kod poslovanja s većim klijentima morali proći i kroz razne screening procese koji provjeravaju financijsku i kadrovsku pozadinu tvrtke.

Čime smatrate da ste zavrijedili poštovanje svojih klijenata i partnera?

Prvenstveno napornim radom i otvorenim odnosom. Bitan je i kontinuiran rad na sebi i unapređivanju vlastitih procesa u svrhu poboljšanja kvalitete usluge prema klijentu. U projektima participiramo kao odgovoran partner i ponašamo se kao da su naši vlastiti, djelujemo kao članovi klijentovog tima i ostavljamo srce na terenu u svakoj “utakmici". Ponekad je za stvarno zadovoljstvo i povjerenje klijenata također bitno znati reći – “Ne”. Onda kada nešto ne možete izvršiti, ne smijete davati obećanja da hoćete. Iako se čini kao loš ili negativan pristup isprva, klijenti će vas doživjeti kao iskrenog partnera koji dobro zna procijeniti svoje mogućnosti i više će vas cijenit.

Što biste istaknuli kao Vaš najveći poslovni uspjeh?

Smatram da stvarni uspjeh nisu samo veliki klijenti koje smo dobili ili veliki projekti koje smo isporučili, već upravo to što na tom putu uspijevamo graditi stabilno i pozitivno okružje za rast. Naši djelatnici nemaju tipično 8 do 16h radno vrijeme, već fleksibilno, mogu provesti sate na kavi ili igranju ili jednostavno nekad nešto odraditi i od kuće, ali rokovi se poštuju. Nedavno smo uredili novi ured koji ima oko 40% površine namijenjene opuštanju, a ostatak je prostor za rad i sastanke. Također, izrazito smo ponosni na činjenicu da nekim svojim projektima pripomažemo zajednici, pa tako kroz organizaciju SHIFT Konferencije, raznih meetupa i predavanja, te članstvo u novom Upravnom odboru Udruge Hrvatskih Nezavisnih Izvoznika Softvera (CISEx), nastojimo pridonijeti stvaranju što pozitivnijeg lokalnog područja za razvoj IT poduzetništva.

Komentirajte prvi

New Report

Close