Živahno, raznoliko, dinamično, glavne su odrednice novog identiteta kojim robna marka Bosch ističe digitalnu transformaciju tvrtke u pružatelja rješenja za povezano življenje.
"Povezanim rješenjima želimo pomoći u poboljšanju kvalitete života i štednji resursa. Naš novi identitet robne marke slijedi taj primjer. Njegov dizajn odražava individualnost života i naših proizvoda", izjavio je Volkmar Denner, predsjednik upravnog odbora tvrtke Robert Bosch GmbH objašnjavajući pozadinu novog identiteta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu