Slovenska tvrtka Gorenje koja je na hrvatskom tržištu prisutna već 65 godina kao proizvođač kućanskih aparata, predstavila je u utorak novu kolekciju kuhinjskih aparata Gorenje by Starck. Riječ je o kolekciji na kojoj je radio međunarodno priznati dizajner Philippe Starck, predstavljeni kućanski aparati biti će višeg cjenovnog ranga, a uz jedinstveni dizajn proizvedeni su na temeljima energetske učinkovitosti.
"Naša distinkcija je uvijek bila u dizajnu, a ovom kolekcijom nudimo našim kupcima izvrsni omjer cijene i kvalitete. Za nas je to značajno jer nastojimo kroz priču različitih dizajnerskih linija jačati brend Gorenja kao takav", izjavio je Franjo Bobinac, predsjednika Uprave Gorenje Grupe. Za Poslovni dnevnik pojasnio je i strategiju razvoja tvrtke do 2020. godine koja ide u smjeru ne samo jačanja na području Europe, već i izvan granica tog kontinenta uključujući Australiju, Bliski istok i Sjedinjene Američke Države.
70milijuna
eura očekivani je promet u Australiji u idućih 5 godina
"Iran nam je posebno zanimljiv sad kad su sankcije ukinute i baš zato smo na tom nama važnom tržištu otvorili prodajni salon. Tamo smo bili prisutni i ranije tako da smo već poznati i reakcije kupaca su očekivano dobre. Siguran sam da ćemo kroz par godina tamo moći napraviti 10 milijuna eura prometa što je za tržište tog ranga velik uspjeh", kaže Bobinac. Otkrio nam je kako razmišljaju i o tome da u Iranu u suradnji s partnerima naprave proizvodnju, naime smatraju kako je za takvo strateško tržište važno da i proizvode na njemu.
"I dalje razmatramo gdje bi točno krenuli s tom proizvodnjom, u kojem gradu. Što se tiče cijelog Bliskog istoka, Iran nam je definitivno vrlo zanimljiv, razmatramo i ostale azijske zemlje poput Vijetnama, no još moramo donijeti konačne odluke", poručuje Bobinac. Značajna tržišta su im i Australija i SAD. U Australiji su već prisutni kroz brend Asko, ali u planu im je širenje asortimana i ulazak na tržište s robnom markom Gorenje, točnije australskom tržištu planiraju ponuditi i ostale kućanski aparati poput štednjaka, indukcijskih ploča, a ne samo perlice s kojima su trenutno tamo prisutni.
"Naše ambicije su da u Australiji udvostručimo prodaju i da od 35 milijuna eura u periodu od pet godina dođemo na 65 do 70 milijuna eura sa širenjem asortimana", tvrdi Bobinac. Objašnjava kako trenutno rade sa distributerom Sub Zero Wolf koji kao distributer premium brendova i distribuira i njihovu robnu marku Asko. "Sve zemlje izvan Europe i Rusije znače za Gorenje 100 milijuna eura koje imamo u planu kroz četiri do pet godina udvostručiti i doći do 200 milijuna eura", zaključuje Bobinac.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu