Britanska turistička kompanija očekuje nestabilno tržišno okruženje

Autor: Poslovni.hr/Hina , 22. ožujak 2016. u 12:41
Foto: Thinkstock

Zimska je sezona po njihovom preliminarnom izvješću završila u skladu s očekivanjima, uz prodanih 90 posto aranžmana, što je dva posto manje nego u istom razdoblju 2015.

Britanska turistička kompanija Thomas Cook izvijestila je u utorak da i u predstojećem razdoblju očekuje 'nestabilno tržišno okruženje', predviđajući da će klijenti nastojati izbjeći potencijalne problematične točke i da će im trebati više vremena za odluku o mjestu za odmor

Zimska je sezona po njihovom preliminarnom izvješću završila u skladu s očekivanjima, uz prodanih 90 posto aranžmana, što je dva posto manje nego u istom razdoblju 2015. Prosječne su cijene više dva posto dok su ukupne rezervacije smanjene za tri posto u odnosu na godinu ranije, navode u Thomas Cooku.

Za ovogodišnju ljetnu sezonu prodano je 40 posto programa, 'uz manji broj rezervacija nego prošle godine jer smo ponovo dali prioritet maržama u odnosu na obujam' prodaje, napominju.

Pojačana je potražnja za španjolskim odredištima, nakon što su 'pravodobno poduzete mjere' i letovi preusmjereni iz Turske, Tunisa i Egipta, ističu u Thomas Cooku.

Dodaju i da su prodali više putovanja na udaljene destinacije, kao što su Sjedinjene Američke Države i Kuba.

Očekuju da će ostvariti bolje poslovne rezultate no što su planirali, unatoč 'nestabilnom tržišnom okruženju'.

'Thomas Cook i dalje posluje u nestabilnom tržišnom okruženju. Znamo da kupci žele ići na ljetovanje, ali primjećujemo da ove godine neki odgađaju odluku i proučavaju ponudu', kazao je izvršni direktor Peter Fankhauser.

Komentirajte prvi

New Report

Close