Zagrebačka softverska tvrtka poslom u Kini cilja na deset puta veći prihod

Autor: Bernard Ivezić , 20. ožujak 2016. u 22:00
Ivica Siladić, suvlasnik i član Uprave tvrtke Mireo/Davor Višnjić/PIXSELL

HuoWangTong, koji nudi logističku platformu za optimiziranje ruta prešao na hrvatski fleet management sustav.

Zagrebačka softverska tvrtka Mireo, koja je krajem 2014. potukla Google Maps u utrci za posao pametnog prometa u Dubaiju svojim rješenjem Genius Maps, osvojila je novi, još veći posao u Kini. Kompanija HuoWangTong, koja kineskim tvornicama i prijevoznicima nudi logističku platformu za optimiziranje ruta i ugovaranje prijevoza, prešla je na Mireov fleet management sustav.

Voyl Divljaković, operativni direktor Mirea, tvrtke koju su osnovali Ivica i Leonardo Siladić, kaže da bi ovaj posao mogao prihod tvrtke udeseterostručiti. O prihodima za 2015., kaže, ne može govoriti. No, u 2014., prema podacima Poslovne Hrvatske, Mireo je uprihodio 16,8 milijuna kuna uz neto dobit od 635,2 tisuće kuna. "Ovaj posao nam je prvi posao te vrste u Kini i mogao bi u najmanjem slučaju udeseterostručiti prihode Mirea, a kako stalno gledamo prilike za proširenja poslovanja cilj nam je širenje i na ostala dalekoistočna tržišta", kaže Divljaković.

Predsjednik uprave HuoWangTong Jason Chao kaže da će vozila koja koriste njihovu logističku platformu biti opremljena GPS i inim sustavim tvrtke Mireo. Pojašnjavca da je Mireo dokazao da mu sustav može raditi s više milijuna GPS uređaja istovremeno uz najbrz?u obradu podataka i najpreciznije izvjes?tavanje. "Bilo nam je ključno da dobijemo tehnologiju koja u iduće tri godine može podnijeti rast na dva milijuna vozila na našoj platformi", kaže Chao. Divljaković kaže da im je pomogla referenca u Indiji, gdje su napravili istu poslovnu suradnju.

Tamošnji partner prestao je razvijati svoj sustav i prešao na Mireov. U Indiji kompanija trenutačno ima 20 tisuća vozila-korisnika. Ukupno, sa Hrvatskom ima ih 25 tisuća.  "U Indiji prodajemo nebrendirani sustav koji koristi lokalni fleet tracking servis, a od konkurencije se razlikujemo  time što podatke iz crnih kutija iz vozila filtriraju pomoću digitalnih kartografskih podataka pa su naše greške u praćenju maksimalno jedan posto dok su odstupanja kod konkurencije i do deset posto", pojašnjava Divljaković. 

Komentirajte prvi

New Report

Close