Kako bi ulovili kojeg kupca više, ali i ugodili postojećim mušterijama, u Konzumu su krenuli s postavljanjem samonaplatnih blagajni, koje su kod potrošača vrlo dobro prihvaćene.
Kako piše tportal, Konzum je u 24 svoja centra instalirao nešto više od stotinu samonaplatnih blagajni. Takve blagajne mogu se naći u svim većim Super Konzumima poput onih u Zagrebu, Velikoj Gorici, Solinu ili Puli, no prisutne su i manjim trgovinama, poput one u sklopu zagrebačkog Kaptol centra.
Prve pametne blagajne u Hrvatskoj uveo je Mercator još 2010., no njega je Agrokor u međuvremenu u potpunosti preuzeo.
U najvećem domaćem maloprodajnom lancu kažu kako samonaplatne blagajne u prosjeku koristi 23 posto kupaca, a u nekim prodavaonicama taj broj raste i iznad 50 posto ukupnog broja kupaca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu