Za sedmo hrvatsko izdanje marketinškog natjecanja Effie, koje nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja, za koju se ove godine bori 35 agencija i 25 oglašivača. Ove godine Effie se dodjeljuje u sedam kategorija, a konkurencija je najveća u kategorijama "Telekomunikacijskih usluga" i "Pića" gdje je prijavljen najveći broj projekata po kategoriji, ukupno devet.
Slijede kategorije "Financije i osiguravajuće usluge" i "Hrana", s po pet prijavljenih projekata. S obzirom na broj prijava i ovogodišnje natjecanje Effie pružit će kvalitetnu borbu i priliku prijavljenima da pokažu kako su postavljenim strategijama tržišne komunikacije postigli izvrsne rezultate. Sudeći po prijavljenim projektima još jednu godinu za redom imat ćemo efikasnu razmjenu izvrsnih marketinških ideja i znanja", izjavio je Kristijan Gregorić iz Francka, predsjednik žirija natjecanja Effie.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu