Vodeći svjetski internetski trgovac Amazon, poznat po niskim cijenama i globalnoj prisutnosti, lansirao je sedam vlastitih modnih marki. Iako u tišini, bez gotovo ikakve promocije i najave, modni su portfelj obogatili u skladu s najavama o novim zapošljavanjima unutar modnog tima.
300dolara
maksimalna je cijena Amazonove odjeće i obuće
Od cipela do haljina
Business Insider prenosi da noviteti s Amazonove liste uključuju brendove Franklin & Freeman, Franklin Tailored, James & Erin, Lark & Ro, North Eleven, Scout + Ro te Society New York. Navedene marke na Amazonu zajedno imaju izlistano oko 1800 proizvoda, i to od muških cipela i ženskih haljina do torbi i odjeće za djecu. Riječ je o mahom povoljnoj odjeći cjenovnog ranga između 100 i 300 dolara, kojom dizajneri, a sad i Amazon, ciljaju na skupinu potrošača ograničena budžeta, ali sklonih praćenju modnih trendova.
S obzirom na učestalost kupnji te vrste potrošača, Amazonov je uspjeh gotovo zagarantiran. Amazon internetskom ofenzivom već duže vrijeme ozbiljno ugrožava tradiconalnu trgovinu. Kad su po povoljnim cijenama počeli prodavati e-knjige, doveli su u pitanje poslovanje brojnih tradicionalnih izdavača. Zatim su razvojem vlastite logističke i dostavne službe iz procesa dostave proizvoda kupcima eliminirali treću stranu, odnosno dostavne službe. Amazon pri tome naglašava kako se ovdje ne radi o konkurenciji već svojvrsnoj nadogradnji usluge gdje će se njihova dostavna služba posebno korisnom pokazati u, primjerice, blagdanskim razdobljima.
Godina strateških odluka
Može se reći da je 2016. za Amazon, najblaže rečeno, godina strateških odluka. U siječnu se kompanija kod američkog regulatora registrirala i kao špediter čime su priskrbili još veću kontrolu nad isporukama. Nadalje, kompetitivni je Amazon prošloga tjedna ugovorom o suradnji sklopljenim s britanskim trgovačkim lancem Morrisons načeo i britansku maloprodaju svježe i smrznute hrane. Od Amazonove se proaktivne poslovne politike može očekivati još štošta. I dok bi poneki Amazonov način poslovanja nazvali nedostatkom fokusa, kompanija se širenjem poslovanja zapravo na tržištu uspješno nameće kao vrlo zahtjevan konkurent.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu