Iako besplatna zamjena nekretnina za odmor u svijetu postoji već nekoliko desetaka godina, napredak tehnologije i globalnih komunikacija u tom segmentu ekonomije dijeljenja ne samo da je oslobodilo golem potencijal za razvoj biznisa, već polako mijenja postavke cijele turističke industrije čiji je domet znatno širi od hotela s pet zvjezdica.
Hrvatska je jedna od popularnijih destinancija putnika koji se besplatno mijenjaju za smještaj. Po omjeru broja stanovnika i broja nekretnina koje se mijenjaju trenutačno smo na 20. mjestu najaktivnijih destinancija, otkrila je za Poslovni dnevnik Rujana Lukač, predstavnica hrvatskog ureda portala HomeExchange.com. To je prvi i još uvijek najveći portal za zamjenu nekretnina koji u svojoj bazi ima gotovo 65 tisuća članova u 150 zemalja, a prihod ostvaruje od članarina.
500nekretnina
u Hrvatskoj trenutačno je u bazi portala HomeExchange
Najviše članova je u Europi, gdje svoje domove, vikendice, kamp-kućice, luksuzne vile i ostale vidove smještaja nudi 30 tisuća članova. HomeExchange u Hrvatskoj ima oko 500 članova, od čega je petina u Zagrebu, slijedi Istra s 76 članova, u splitskoj regiji ih je 65, u Zadru i Dubrovniku po 40 te dvadesetak u Šibeniku. "Očekujemo znatno povećanje u ovoj godini jer je sve više ljudi koji vide brojne prednosti. Zamjena je specifična po tome što se ne mora odvijati u turističkim centrima, umjesto broja zvjezdica gleda se osobni 'touch'.
Smještaj koji se nama čini nedovoljno atraktivan da bismo ga zamijenili mnogima savršeno odgovara, zbog lokacije, sadržaja, izoliranosti, blizine obitelji, i spreman je naš dvosobni stan u Zagrebu mijenjati za luksuzni penthouse u New Yorku", kaže Lukač. I sama je aktivna članica HomeExchangea, svoju kuću na Hvaru dosad je zamijenila 15-ak puta, obišavši destinacije na nekoliko kontinenata koje sebi inače ne bi mogla priuštiti, od luksuznih resorta na Tajlandu, Barbadosu, preko Kanade i SAD-a do europskih metropola.
Ipak ističe da se ljudi u Hrvatskoj i dalje teško odlučuju na učlanjenje jer se boje nepoznatog, i treba im i po nekoliko o mjeseci otkada čuju do kada krenu s prvim učlanjenjem. "Mi smo tu da te predrasude raspršimo jer za njih zaista nema mjesta. Iskustva u zamjenama su neopisiva, stvaraju se prijateljstva, upijaju različite kulture, što je i najčešći motiv putnika koji su naši članovi. HomeExchange ujedno je jako dobar kanal promocije Hrvatske kao destinacije te odličan alat u produljenju sezone", ističe Lukač.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ako je ovo kuca od osobe iz price nije ni cudo da je lako zamijeni .
ali ako nije onda je ko i obicno sve napola skrivena reklama !
Uključite se u raspravu