Ženeva Sudjelovanje s vlastitom momčadi u Formuli 1 (F1) ključ je za povećanje prodaje na rastućim tržištima, smatra prvi čovjek Renault-Nissana Carlos Ghosn. Predsjednik i izvršni direktor francusko-japanske automobilske alijanse na salonu automobila u Ženevi branio je činjenicu da Renault ima svoju momčad F1 izjavivši kako je to "poslovna odluka".
"Renault treba povećati svoju prisutnost na rastućim tržištima, a jedan od najboljih načina za to je Formula 1", istaknuo je Ghosn. "Sada smo snažno prisutni u Kini, Indiji, Brazilu, Rusiji i Iranu. To su zemlje u kojima je Formula 1 vrlo popularna", dodao je Ghosn. Marketinški stručnjaci ocjenjuju kako je nepoznavanje brenda među kupcima glavna prepreka za uspon prodaje na rastućim tržištima. Međutim, sudjelovanje u Formuli 1 "skup je sport". Za ilustraciju, Red Bull koji je uzastopce osvojio četiri sezone od 2010. do 2013. uložio je 1,2 milijarde dolara između 2004. i 2014. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu