Bankarski proizvodi, financijska izvješća, Facebook, Google…

Autor: Darko Bičak , 28. veljača 2016. u 21:59
Varaždinski poduzetnici učili su i o digitalnom marketingu

Malim i srednjim poduzetnicima partneri Poslovnog uzleta održali su sedam informativnih edukacija.

Bankarski proizvodi i kako ih koristiti – indikacije i kontraindikacije powered by PBZ, naziv je radionice koje je za varaždinske poduzetnike u sklopu Poslovnog uzleta Grada Varaždina održao dr.sc. Krešimir Delač iz Simulus grupe, koja je partner PBZ-a.

Na predavanju je na konkretnim primjerima predstavljeno nekoliko osnovnih bankarstkih proizvoda, a Delač je pojasnio kako ih prepoznati kada su poduzetnicima ti proizvodi nužni. Krešimir Jusup iz HT-a predstavio je poduzetnicima Cloud usluge na radionici "Kako uspješno poslovati i kada niste u uredu". Hrvoje Šarić i Željka Tihomirović iz tvrtke Ohoho govorili su varaždinskim poduzetnicima o Digitalnom marketingu, odnosno kako s malo novaca napraviti uspješnu marketinšku kampanju.

Nikola Nikšić iz Konter savjetovanja govorio je polaznicima o tajnama financijskih izvješća. Poduzetnici su mogli više saznati o poznavanju podataka i informacija iz računovodstvenih evidencija, standardnim i menadžerskim financijskim izvješćima, njihovom očitavanju i vrednovanju poslovanja financijskim i nefinancijskim pokazateljima, uspoređivanju sa najboljima i konkurentima. Predavač Tomislav Ceronja iz HYPE, govorio je o brend strategiji.

A konzultant Simon Ferjuc iz tvrtke Tetida govorio je na radionici "Kako do EU fondova namijenjenih za male i srednje poduzetnike. Na predavanju je predstavljen cijeli put do bespovratnih sredstava; od ideje do programa, natječaja, pregleda zahtjeva, potrebne projektne dokumentacije, procjene projekta, pregovori, provedba projekta i revizija. Dragomir Gabrić iz Krila govorio je o efektivnom i uspješnom vođenju tvrtke i stvaranju tima. Predavanje je pokušalo educirati poduzetnike da dožive efektivno vođenje.

Komentirajte prvi

New Report

Close